Sari direct la conținut

Faze Tari: Din ciclul ce mai reclama romanii la Protectia Consumatorului. Masurati-mi sanii, "merg" in directii diferite; Ce masina si-a facut, in patru luni, un sudor; Hulk este considerat cel mai mare pitbull din lume

HotNews.ro
FAZE TARI, Foto: Colaj foto
FAZE TARI, Foto: Colaj foto

Din ciclul ce mai reclama romanii la Protectia Consumatorului. Masurati-mi sanii, „merg” in directii diferite. Sa investigheze „cauza mortii premature” a unor cetateni din Blaj, sa se pronunte in privinta calitatii unor pilule pentru potenta sau sa masoare sanii unei bacauance – asta au fost pusi sa faca, printre altele, inspectorii de la Protectia Consumatorului. Mare, dar foarte mare iti mai e Gradina, Doamne! Si incredibil de multi pot incapea in ea, vin cu completarea fireasca inspectorii de la Protectia Consumatorului, bombardati de reclamatii care mai de care mai amuzante. Concret, nemultumit ca pastilele pentru potenta, pe care a cheltuit „cam mult” din pensie, nu si-au facut efectul – „nici cu ocazia mai multor incercari” – , un brasovean de 72 de ani s-a dus glont la Protectia Consumatorului, unde s-a plans ca a fost pacalit, si si-a cerut banii inapoi, scrieLibertatea.

Panica pe o plaja din Brazilia, dupa ce o tromba de apa s-a format in larg si a maturat totul in cale. Zeci de turisti au trait clipe de spaima pe o plaja din Brazilia. O tromba de apa, formata in largul coastei, a aterizat pe nisipul din Recife, semanand panica. In afara de sperietura, oamenii au scapat nevatamati. Insa palmierii de pe plaja au fost zgaltaiti bine si un nor de nisip a maturat totul in cale. Desi seamana cu tornadele, aceste coloane de apa au o putere mai mica si nu dureaza mult. Este si motivul pentru care nu lasa in urma pagube insemnate, anuntaStirileProtv.ro.

Ce masina si-a facut, in patru luni, un sudor. O pompa de apa pe post de motot si o bucata de tabla „croita” dupa imaginatia unui sudor turc, maistru in meseria sa, au conturat poete cel mai ciudat model de Mercedes. Masina ce poarta semnusl celebrei companiei germane a fost construita in patru luni. Hasan Sungur, in varsta de 26 de ani, este mistuit de o pasiune uriasa pentrru masini, in special pentru modelele Mercedes. De aceea, s-a inchis in garajul casei sale din Akcakoca si, dupa patru luni si-a uimit vecinii si pritenii cu inventia sa. O masina ciudata, ce poarta semnul celebrei marci germane de automobile, facuta doar din tabla modelata manual, cu ustensile rudimentare, si un motor de… pompa de apa! „Mertul” inventivului turc poate atinge 50 de km/h, are 5,5 cai-putere si trei viteze. Inventatorul nu a putut insa sa-i „puna” si marsarier, asa ca autoturismul sau nu poate merge cu spatele, informeazaLibertatea.

Motivul pentru care toti mai multi americani circula cu o papusa gonflabila pe scaunul din dreapta al masinii. Oriunde in lume, exista oameni tentati sa fenteze regulile si interdictiile. In Statele Unite, politistii constata o inmultire a cazurilor de soferi care circula cu … o papusa gonflabila ori alte improvizatii pe scaunul din dreapta. Dar nu pentru c-ar simti neaparat nevoia de companie la drum, ci ca sa dea impresia ca au pasageri in masina. In felul acesta, pot circula pe banda expres a autostrazilor, rezervata masinilor in care se afla macar 2 persoane. Cand sunt prinsi, faptasii sunt sanctionati, dar nici macar perspectiva unei amenzi de 250 de dolari nu-i descurajeaza sa recurga la aceasta strategema copilareasca, scrieStirileProtv.ro.

Hulk este considerat cel mai mare pitbull din lume. O familie din New Hampshire, Marea Britanie, a fost socata cand a vazut ca patrupedul ei din rasa pitbull nu se mai opreste din crescut! Desi abia a trecut de varsta de un an, Hulk cantareste 80 de kilograme si este considerat cel mai mare pitbull din lume. In ciuda faptului ca acesta pare extrem de fioros, catelul e insa cel mai bland animal de companie. Cel putin asta sustin stapanii sai, Marlon si Lisa Grennan, care au atata incredere in el, incat isi lasa baietelul, de doar trei ani, sa se joace cu el si chiar sa il calareasca, anuntaLibertatea.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro