Sari direct la conținut

Teddy Dumitrescu si Stefan Iordache: agentiile reunite in noua entitate juridica din grupul Publicis, Lion Communication, vor functiona separat

HotNews.ro

Achizitia agentiilor din grupul Leo Burnett de catre Publicis Groupe, anuntata anul trecut, este un proces care se va finaliza pana la inceputul lui 2015, iar noua dintre agentiile grupului astfel format, in frunte cu Publicis si Leo Burnett, vor incepe sa functioneze sub o singura entitate juridica, Lion Communication. Operational, insa, ele vor functiona separat, avand obiective, echipe si culturi organizationale diferite, potrivit lui Teddy Dumitrescu si Stefan Iordache, actionari alaturi de conglomeratul Publicis Groupe in Lion Communication. Cei doi au transmis HotNews.ro o serie de precizari referitoare la fuziunea prin absorbie a agentiilor Leo Burnett, iLeo si The Practice cu Lion Communication.

  • Absorbtia celor trei agentii in Lion Communication (Publicis) face obiectul unui proiect de fuziune publicat miercuri in Monitorul Oificial. Noua entitate juridica si reunirea principalelor branduri de agentii de publicitate ale Publicis sub umbrela Lion Communication fusesera anuntate in urma cu o saptamana, cand Centrade Saatchi&Saatchi si Publicis Groupe au facut publica decizia de a transfera brandul Saatchi&Saatchi catre grupul Publicis. Vezi detalii.

Precizarile transmise miercuri seara de Teddy Dumitrescu si Stefan Iordache:

„Decizia Publicis Groupe de achizitiona pachetul majoritar la Leo Burnett, iLeo, The Practice, Starcom Media Vest Groupe si Optimedia (decizie anuntata anul trecut in Octombrie) este in curs de implementare si are mai multe etape. Pana la inceputul anului viitor, demersul va fi dus la bun sfarsit. In acest proces suntem asistati de casa de avocatura DLA Piper.

In aceasta etapa, agentiile Publicis, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi, MSLGroup The Practice, iLeo, Arc, Publicis Dialog, Publicis Modem si Publicis Events incep sa functioneze sub o singura entitate juridica, Lion Communication.

Din punct de vedere operational, agentiile vor functiona separat. Obiective, management, echipe, spatiu, culturi organizationale diferite.

Acest mod de organizare a fost decizia lui Publicis Groupe, si este deja implementat in cel putin 30 de piete. Mai putine entitati juridice, consolidarea resurselor administrative (adica Financiar, IT, HR, Admin) si simplificarea raportarii catre Publicis Groupe.”

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro