Sari direct la conținut

Audiente la ora 21.00: opt milioane de romani s-au uitat la televizor pentru a afla rezultatele exit-poll-urilor

HotNews.ro

Audientele din seara de 16 noiembrie, din turul doi al alegerilor prezidentiale, reflecta un interes urias pentru aflarea rezultatelor. La ora 21.00, opt milioane de romani erau in fata televizoarelor pentru a afla cine a castigat, Klaus Iohannis sau Victor Ponta, scrie Pagina de Media.

Aproape doua milioane de romani se uitau la Pro TV. La Antena 3 erau peste 1,7 milioane. Alte doua posturi de stiri, Romania TV si Realitatea TV aveau fiecare peste un milion de telespectatori in fiecare minut.

Dupa anuntarea rezultatelor, seara a fost a posturilor de stiri. Antena 3 a fost cel mai urmarit canal TV al serii, urmat de Realitatea TV.

La ce posturi de televiziune s-au uitat romanii pentru a afla rezultatele din primul minut?

La nivel national, totalul a fost de opt milioane de telespectatori numai pe posturile care difuzau exit poll-urile.

Pro TV – peste 1,9 milioane de telespectatori

Antena 31,7 milioane de telespectatori

Romania TV1,3 milioane de telespectatori

Realitatea TV– peste un milion de telespectatori

B1 TV 500.000 de telespectatori

Digi 24300.000 de telespectatori

In mediul urban, au urmarit primul minut un total de 4,2 milioane de romani. Topul urban de la ora 21.00 a fost condus de Antena 3, cu 1,1 milioane de telespectatori, urmata de Pro TV (844.000). Romania TV avea aproape 600.000 de oraseni, Realitatea TV, peste jumatate de milion, 276.000 de telespectatori erau la Digi 24, iar 262.000 la B1 TV.

Seara dezbaterilor, dupa aflarea rezultatelor:

Posturile de stiri au dominat restul serii. Antena 3 si Realitatea TV au fost cele mai urmarite posturi TV in intervalul 21.00-24.00, peste Pro TV, atat la nivel national, cat si la orase.

La nivelul intregii tari, la Antena 3 s-au uitat, in intervalul 21.00-24.00 peste un milion si jumatate de romani in fiecare minut. Pe interval a urmat Realitatea TV, cu o medie de 1,1 milioane de romani. Romania TV a fost pe locul patru, cu 835.000 de persoane.

In mediul urban, tot cele doua canale de stiri au fost pe primele doua locuri: Antena 3, cu peste un milion de telespectatori pe minut si Realitatea TV, cu 600.000 de oraseni. Romania TV a fost tot pe pozitia a patra.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro