Sari direct la conținut

Carlos Ghosn, CEO Renault-Nissan: Uzina din Tanger va atinge in trei-cinci ani capacitatea maxima de productie

HotNews.ro
Carlos Ghosn, Foto: Renault
Carlos Ghosn, Foto: Renault

​Uzina Dacia-Renault din Tanger (Maroc), cea mai mare amenintare pentru viitorul uzinei Dacia de la Mioveni, va atinge in maxim cinci ani capacitatea maxima de productie, a spus pentru HotNews, Carlos Ghosn, CEO al aliantei Renault-Nissan. Desi unul dintre modelele produse in Maroc se vinde dezamagitor de slab, uzina din Tanger ajunge anul acesta sa faca 200,000 de masini, jumatate fiind Sandero, a spus la Salonul Auto de la Paris, Jean-Christophe Kugler, seful regiunii Eurasia.

„Uzina din Tanger este un activ valoros pentru noi, este foarte competitiva si eficienta, nu am nicio grija legat de faptul ca va ajunge la capacitate maxima, iar acum prioritatea este Renault, dar curand va intra acolo si Nissan”, a spus pentru HotNews.ro, Carlos Ghosn, CEO al aliantei Renault-Nissan si unul dintre cei mai cunoscuti executivi ai industriei auto.

Nu este insa totul roz la Tanger, unele modele avand vanzari sub asteptari, solutia fiind insa pregatirea unor produse noi „Lodgy este produsa acolo si e adevarat ca nu s-a vandut conform asteptarilor si volumul de masini livrate este putin dezamagitor, desi cei care au cumparat-o sunt foarte multumiti. Pregatim insa versiuni noi despre care nu va pot spune detalii acum, fiindca sunt in faza de planificare. Insa in trei-patru-cinci ani Tanger va produce la capacitate maxima si va fi o uzina a aliantei Renault-Nissan”, a spus pentru HotNews, Carlos Ghosn

Uzina din Tanger produce din februarie 2012, a inceput cu Lodgy si Dokker si marele salt a fost in toamna lui 2013 cand a pornit noua linie de fabricatie dedicata lui Sandero. Dupa ce in 2013 productia a fost sub asteptari, de putin peste 100.000 masini, anul acesta va totaliza 200.000, din care jumatate Sandero si jumatate Lodgy+Dokker, a spus intr-o discutie cu presa romana liderul regiunii Eurasia la Renault, Jean-Christophe Kugler.

La Tanger forta de munca era insa mult mai putin calificata decat la Mioveni, tara africana neavand traditia Romaniei in industria auto. Lucrurile insa au avansat la Tanger, numarul de angajati a ajuns la 5.000 si capacitatea de productie va ajunge la 350-400.000 masini/an cand in proiect va intra si Nissan.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro

Alegeri 2024: Vezi aici prezența și rezultatele LIVE pe hartă și grafice interactive.
Sondaje, Comparații, Informații de la celelalte alegeri. Toate datele esențiale pe alegeri.hotnews.ro.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro