Mediafax si Thinkdigital – primele grupuri care adera la Project Agora, o noua platforma ce reprezinta editorii online locali pe piata emergenta de programmatic trading
Grupul regional Thinkdigital va lansa anul acesta, in premiera pe piata romaneasca, o platforma care sa reprezinte furnizorii locali de media online pe piata emergenta de vanzare-cumparare automatizata de spatiu publicitar online (programmatic trading). Primele companii care au aderat la acest proiect, numit Project Agora, sunt operatiunea locala a Thinkdigital – ce reprezinta pe piata de publicitate site-uri precum Realitatea.net, Rtv.net si B1.ro – si Mediafax Grup, dupa cum a anuntat, vineri Odysseas Ntotsikas, fondator Thinkdigital Group, in cadrul evenimentului ICEEfest.
Potrivit acestuia, Project Agora este deschis tuturor publisherilor interesati din piata locala de online. Platforma ce va fi folosita este bazata pe tehnologie AppNexus, companie al carei partener preferat in regiune este Tailwind, parte a TDG.
Romania este prima piata, dintre cele unde este prezent grupul Thinkdigital, in care este lansat acest proiect. El vine in conditiile in care cea mai mare parte a agentiilor de publicitate isi lanseaza sau sunt pe cale sa lanseze platforme de programmatic buying, iar piata de publicitate online este dominata de Google.
In perioada iulie-septembrie, Project Agora va incerca sa atraga noi membri din randul publisherilor online romani, urmand ca o versiune beta a platformei sa fie lansata in octombrie, iar lansarea oficiala sa aiba loc in noiembrie 2014.
UPDATE Vineri dupa-amiaza, la Poiectul Agora s-a alatura si Ringier, a spus, pentru HotNews.ro, Odysseas Ntotsikas.