Sari direct la conținut

Euromedia Group, liderul industriei locale de publicitate outdoor, a fost vandut catre un grup privat de investitori romani

HotNews.ro

​JOJ Media House a vandut in proportie de 100% actiunile Euromedia Group SA, liderul industriei de publicitate outdoor din Romania, catre un grup privat de investitori romani. Partile au decis sa pastreze detaliile tranzactiei confidentiale, a anuntat marti compania. Euromedia Group are o retea de panouri cu acoperire la nivel national, cu peste 8,000 de fete publicitare, o echipa de 84 angajati si o cifra de afaceri de peste 8 milioane euro in 2012.

Richard Flimel, Presedinte al Boardului JOJ Media House: “Vanzarea Euromedia reprezinta un pas important in restructurarea activitatii EPAMEDIA. Sunt convins ca noii actionari vor furniza companiei Euromedia suportul necesar pentru succesul sau pe termen lung.”

Bogdan Vasile, CEO Euromedia Group SA.: “Finalizarea acestei tranzactii este un pas important pentru piata locala de publicitate outdoor. Euromedia va continua sa isi asume pozitia de lider in ceea ce priveste atat cifra de afaceri si numarul de suporturi publicitare, cat si abordarea profesionala a business-ului. Scopul nostru va fi in continuare acela de a ne servi intr-o maniera excelenta clientii si de a contribui la succesul lor odata cu imbunatatirea pozitiei noastre pe piata si a profitabilitatii.”

JOJ Media House este un grup de media slovac, care detine actiuni la cateva canale private de televiziune TV JOJ, PLUS, WAU si Senzi, alaturi de companii de publicitate outdoor din Austria, Slovacia, Cehia, Croatia si Macedonia. In luna decembrie 2012, JOJ Media House a achizitionat EPAMEDIA – EUROPÄISCHE PLAKAT-UND AUSSENMEDIEN GMBH (EPAMEDIA). EPAMEDIA a fost actionarul direct al Euromedia Group SA.

Euromedia Group SA este liderul traditional al pietei de publicitate outdoor, avand o retea de panouri cu acoperire la nivel national, cu peste 8,000 de fete publicitare, o echipa de 84 angajati si o cifra de afaceri de peste 8 mil euro in 2012.

JOJ Media House a fost asistata in procesul tranzactiei de Wolf Theiss & Associatii. Echipa de avocati a fost condusa de catre Ileana Glodeanu, Counsel, si de catre Adelina Iftime-Blagean, Senior Associate.

Înfiinţată în 1957, Wolf Theiss este una dintre principalele firme de avocatură din Europa Centrală, de Est si de Sud-Est, specializată în acordarea de asistenţă în domeniul afacerilor internaţionale. În cele 14 birouri din Albania, Austria, Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Croaţia, Republica Cehă, Ungaria, Polonia, România, Serbia, Slovacia, Slovenia şi Ucraina, îşi desfăşoară activitatea 340 de avocaţi care acordă consultanţă pentru societăţi comerciale locale şi internaţionale, cu operaţiuni în domeniul industrial, comerţ şi servicii, precum şi pentru bănci şi societăţi de asigurare. Îmbinând practica juridică şi cea comercială, WOLF THEISS dezvoltă soluţii complete şi inovatoare, bazate pe experienţa şi cunoştinţele acumulate în domeniul juridic, fiscal şi comercial.

“Boştină & Associates” a asistat cumparatorii pe durata tranzactiei. Echipa de avocati a fost condusa de Cezar Guşu, Partener, in timp ce structurarea afacerii a implicat echipa “Boştină & Associates Corporate Finance”, condusa de catre Oana Borocan.

Boştină & Associates este unul dintre liderii pietei de consultanta juridica din Romania, cu o cifra de afaceri de 16,93 milioane euro in 2012, avand mai mult de 130 de avocati si consultanti. Cu birouri in Bucuresti, Viena, Fribourg si Nicosia, cat si in alte 20 de orase din Romania, Bostină & Associates Consulting Group ofera de asemenea consultanta financiara in domeniul fuziunilor si achizitiilor, prin “Bostină & Associates Corporate Finance”.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro