Sari direct la conținut

Pe scurt: Intact lanseaza portalul AntenaPlay.ro pe 10 iunie. Agentii premiate la Gala Societatii Civile. Mona Opran – noul COO Saatchi&Saatchi. Asociatia de Marketing Mobil isi extinde activitatea

HotNews.ro

Trustul Intact va lansa portalul video AntenaPlay.ro pe 10 iunie. Cinci agentii de publicitate au fost premiate pentru campanii sociale la Gala Societatii Civile. Mona Opran este noul chief operations officer pentru patru dintre agentiile grupului Centrade Saatchi&Saatchi. Iar Asociatia de Marketing Mobil anunta planuri de extindere a activitatii.

  • Trustul Intact va lansa portalul video AntenaPlay.ro, despre care HotNews.ro a scris in aprilie, pe data de 10 iunie, dupa cum se precizeaza la adresa viitorului portal. Potrivit Paginademedia.ro, portalul se va lansa cu transmisia live si in exclusivitate a unui concert Parazitii. Costul unui abonament lunar va fi de 10 lei, dupa un prim interval de 10 zile de acces gratuit. Pentru inceput, portalul va transmite live productiile Antena 1, Antena 2, Antena 3 si Euforia TV si va include canale dedicate  anumitor productii majore ale trustului. Gusti Roman, seful Digital Antena TV Group, precizeaza pentru sursa citata ca pentru inceput nu vor fi difuzate filme, dar pe viitor este luata in calcul ideea de a transmite evenimente si filme, cel mai probabil in sistem pay-per-view. Antenaplay.ro va fi lansata in variante pentru web, iPhone si iPad, lucrandu-se si la aplicatii pentru Android si SmartTV, potrivit Paginademedia.ro.
  • Agentiile Publicis Bucharest, Friends Advertising, Headvertising, Graffiti BBDO si Starcom MediaVest au fost premiate, luni, in cadrul Galei Societatii Civile pentru campaniile sociale pe care le-au realizat. Astfel, Premiile Fundatiei Gala Societatii Civile au fost acordate campaniilor: „Print si Cersetor” – Directia Generala de Politie a Municipiului Bucuresti si Publicis Bucharest; „F.O.C. – Flacarile Omoara Copii” – Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta in parteneriat cu E.ON Romania, semnata de Friends Advertising; „Salvati Padurile Virgine” – WWF Romania si Headvertising; „How Long Would You Wait?” – Asociatia Salveaza Vieti si Graffiti BBDO. Un alt premiu, la sectiunea Proiecte si campanii de CSR, a fost oferit Fundatiei Simte Romaneste pentru „Campania AVON pentru Sanatatea Sanilor”, campanie conceputa si realizata de Starcom MediaVest Group. Vezi lista completa a castigatorilor Galei Societatii Civile – editia a 11-a
  • Mona Opran este noul chief operations officer (COO) pentru patru dintre companiile din grupul de comunicare Centrade, anume Saatchi&Saatchi, Saatchi&Saatchi X, Pantone si Epidemic. Obiectivul sau principal va fi dezvoltarea strategiei de crestere a acestor agentii in noile conditii de piata. Comunicatul Saatchi precizeaza ca Radu Florescu va ramane CEO al grupului de comunicare si va fi in continuare implicat in activitatea de conducere a agentiei.
  • Asociatia de Marketing Mobil intentioneaza sa-si extinda, in perioada urmatoare, activitatea, sa reuneasca mai multi jucatori din piata de servicii corelate domeniului mobil si sa se afilieze la organizatia internationala Mobile Marketing Association, potrivit unui comunicat de presa ce anunta o adunare generala a asociatiei. Adunarea va avea loc pe 25 iunie si sunt invitati atat membrii actuali, cat si reprezentantii altor companii implicate sau interesate de industria mobila. Asociatia apreciaza ca pana la sfarsitul anului piata de marketing mobil se va apropia de 10 milioane de euro, cu 25% mai mult fata de anul trecut.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro