Ultimele cifre BRAT: Scadere generalizata pentru vanzarile ziarelor. Tabloidul Click – singura publicatie pe crestere
Toate ziarele centrale, cu exceptia tabloidului Click, au inregistrat o scadere a vanzarilor medii pe editie in primul trimestru al acestui an, comparativ cu ultimul trimestru din 2012, potrivit ultimelor cifre BRAT. Click are o crestere usoara, vanzand in medie cu 2.000 de exemplare mai mult decat in octombrie-decembrie 2012, in timp ce Libertatea are o scadere de circa 2.000 de exemplare.
Cu exceptia Click!, scaderea este generalizata in ianuarie-martie 2013 comparativ cu ultimele trei luni din 2012. Gazeta Sporturilor a vandut, in medie, cu circa 3.000 de exemplare mai putin, Romania libera – cu 4.000 mai putin, Adevarul – cu aproximativ 2.000 mai putin, Jurnalul National – cu circa 1.500 mai putin, Pro Sport – cu circa 5.000 mai putin, iar Evenimentul Zilei si Ziarul Financiar – cu cateva sute de exemplare mai putin.
- In cazul principalelor periodice economice, vanzarile Biz si Business Magazin stagneaza, in timp ce vanzarile Capital scad cu peste 1.000 de exemplare in medie pe editie, fata de trimestrul precedent, coborand sub nivelul revistei Biz.
Publicatie – Vanzari medii pe editie T1 2013 – Vanzari medii pe editie T4 2012
- Click – 139.625 – 137.708
- Libertatea – 88.838 – 90.801
- Gazeta Sporturilor – 28.609 – 31.506
- Romania libera – 21.232 – 25.241
- Jurnalul National – 16.737 – 18.279
- Evenimentul Zilei – 13.853 – 14.427
- Adevarul – 12.289 – 14.360
- Pro Sport – 11.629 – 16.765
- Ziarul Financiar – 7.965 – 8.323
- Biz – 6.778 – 6.535
- Capital – 5.859 – 7.205
- Business Magazin – 5.323 – 5.306