Mihai Ghyka, directorul comercial pe segmentul rezidential in Vodafone Romania, paraseste compania incepand cu 28 februarie
Vodafone Romania a anuntat luni ca Mihai Ghyka, directorul comercial pe segmentul rezidential, a decis sa plece din companie, incepand cu 28 februarie 2013. Acesta fusese numit in aceasta functie in luna iunie 2011, dupa ce anterior a condus Bergenbier. „In perioada imediat urmatoare, mi-am propus sa ma ocup de cateva proiecte personale si sa petrec mai mult timp cu familia si cei apropiati”, a declarat acesta.
In cadrul Vodafone, Mihai Ghyka a condus mai multe proiecte strategice inovatoare cum ar fi reamenajarea a peste 100 de magazine Vodafone, lansarea primului Vodafone Experience Store si a serviciului Zonga Music.
Inainte de a veni in Vodafone, Mihai Ghyka a fost Presedinte si General Manager al Bergenbier Romania (fostul InBev). Mihai a lucrat peste 10 ani in FMCG, avand mai multe roluri de conducere in departamentele Financiar si Marketing ale acestei companii, atat in Romania, cat si pentru regiunea Balcani.
- „(…) Sunt onorat ca am contribuit la succesul Vodafone. Personal, as dori sa le multumesc tuturor oamenilor cu care am lucrat pentru sprijinul, pasiunea si energia lor. In perioada imediat urmatoare, mi-am propus sa ma ocup de cateva proiecte personale si sa petrec mai mult timp cu familia si cei apropiati”, a declarat acesta.
Veniturile totale ale Vodafone Romania au fost de 387,6 milioane euro in primele sase luni ale anului financiar 2012, incheiate la data de 30 septembrie a anului trecut, cu 5,2% mai mici decat in perioada similara a anului trecut.
Numarul de clienti era de 7,87 milioane de utilizatori (n.a SIM-uri valabile) la final de septembrie 2012, cu aproape 80.000 peste nivelul de la final de iunie, insa cu peste 600.000 sub nivelul din aceeasi perioada a anului anterior.