Sari direct la conținut

Au fost desemnati castigatorii ADC*RO Awards 2012

Smile Media
ADC*RO Awards 2012, Foto: The Institute
ADC*RO Awards 2012, Foto: The Institute

In cadrul galei primei editii ADC*RO Awards, care a avut loc pe 5 decembrie, la Institutul Francez-Sala Elvira Popescu, au fost premiate cele mai creative campanii din Romania din ultimul an. S-au acordat in total 41 de premii, care au fost castigate de 14 agentii: 23 Communication Ideas, Cohn&Jansen JWT, GMP Advertising, GMP PR, Grey-G2 Romania, Lowe & Partners Romania, Mercury 360 Communications, Next Advertising, Papaya Advertising, Propaganda, Publicis Bucharest, The Practice, Three si Webstyler.

Cele mai premiate campanii ale serii au fost Your last Journey, realizata de Publicis Bucharest pentru Politia Capitalei, care a castigat patru trofee, dintre care un trofeu de aur la categoria PR si un trofeu de bronz la categoria Integrated Campaigns si campania How do they look at advertising?, realizata de Next Advertising pentru Zilele BIZ, care a fost premiata tot cu patru trofee, dintre care si cel de argint la categoria TV pentru spot- ul You are not on target.

La categoria TV, bronzul a fost castigat de GMP Advertising, pentru spot-ul Crazy for sport – Tennis, pentru Dolce Sport, trofeul de argint a mers la Next Advertising pentru Zilele BIZ, iar trofeul de aur a fost castigat de 23 Communication Ideas, pentru The

Delay-UniCredit Tiriac Bank.

La categoria Print, trofeul de bronz a fost castigat de agentia Three, pentru Vespa Map, iar argintul a fost revendicat de Publicis Bucharest pentru Beggars- Politia Capitalei si de Lowe & Partners Romania, care a castigat cu CRR – Double Cross, pentru Crucea Rosie Romana.

La categoria OOH s-au oferit in total trei trofee, iar bronzul in categorie a fost castigat de Cohn&Jansen JWT, pentru Nissan All Mode 4X4. Trofeele de argint si aur nu s-au acordat.

La Online, Webstyler a castigat un trofeu de argint pentru campania See beyond limits pentru Dolce Sport. In categorie s-au oferit si doua trofee de aur, ambele castigate de Propaganda, unul pentru Tommy Lee Jones vs. Copy, pentru My Name is Brand si unul pentru Insane! How rockers paint in Regie with their hair!, pentru Duraziv.

Art Directors Club Romania (ADC*RO) s-a infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate, punand in legatura profesionistii din industria de comunicare vizuala din

Romania.

Misiunea Asociatiei Art Directors Club Romania este de a imbunatati standardele de calitate si integritate in domeniul comunicarii vizuale si de a promova la nivelul industriei si al opiniei publice importanta acestor standarde.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro