Antena Group isi schimba strategia de vanzari de publicitate in 2013
Antena Group va adopta, in 2013, o alta strategie de vanzari de spatiu publicitar, urmand sa se raporteze la segmente de public-tinta anume pentru fiecare post. Potrivit unui anunt al grupului, raportarea la aceste segmente in contractele comerciale „va avea efect asupra intregii grile din 2013, discutiile pentru aliniere desfasurandu-se in perioada imediat urmatoare”.
Mai precis, Antena 1 si Antena 2 se vor raporta, in contractele comerciale, la targetul 18-49 general, Euforia – la targetul 18-49 femei, iar GSP TV – la targetul 18-49 barbati.
In comunicat este citat Sorin Alexandrescu, CEO Antena Group, care arata ca emisiuni precum „Acces Direct”, „Un show pacatos”, „X Factor” sunt sunt cu multe editii lideri de piata pe publicul-tinta 18-49, lucru care s-a repetat cu prima editie a „Top Chef”. Alexandrescu precizeaza ca „GSP TV si Euforia au trecut printr-un complex proces de rebranding, fiind repozitionate in zone de continut cu potential de crestere semnificativ”.
Antena Group reuneste posturile de televiziune ale grupului Intact, cu exceptia Antena 3.