Sari direct la conținut

Veniturile grupului media CME pe piata locala – cu 13,8 milioane mai mici decat in primul semestru din 2011

HotNews.ro

Grupul Central European Media Enterprises (CME), care in Romania detine posturile din reteaua Pro TV, a inregistrat in primele sase luni ale anului venituri nete de 67.5 milioane dolari, cu 13,8 milioane mai putin decat in primul semestru din 2011, potrivit rezultatelor financiare anuntate miercuri. Profitul operational inainte de depreciere si amortizare (OIBDA), pe piata locala, s-a ridicat la 7 milioane de dolari, cu 5,7 milioane mai putin decat in ianuarie-iunie 2011.

La nivel de grup, CME raporteaza pentru primele sase luni ale acestui an venituri nete de 378,7 milioane de dolari, comparativ cu 422,4 milioane in primul semestru al anului treecut, iar OIBDA pentru aceeasi perioada a fost de 61,2 milioane de dolari, fata de 76,9 milioane in aceeasi perioada a anului trecut.

Adrian Sarbu, presedinte si CEO al CME:

  • „Pana pe 3 iulie 2012 am finalizat tranzactiile cu actionarii nostri majoritari, Time Warner si Ronald Launder, ceea ce a redus datoria noastra cu 185 milioane de dolari. In pofida unei scaderi de 7% a cheltuielilor de publicitate in prima jumatate a anului, veniturile noastre fata de aceeasi perioada a anului trecut s-au mentinut in moneda constanta, sustinute de cresterea segmentelor Media Pro Entertainment si New Media, unde Voyo a devenit lider al segmentului de video-on-demand bazat pe abonamente.”

In trimestrul al doilea, veniturile nete la nivel de grup au fost de 211,2 milioane de dolari (249,7 milioane in T2 2011), iar OIBDA s-a ridicat la 47,1 milioane de dolari (62,7 milioane in T2 2011).

La nivel local, veniturile nete s-au ridicat in cel de-al doilea trimestru al anului in curs la 36,3 milioane de dolari (47 milioane in T2 2011), iar OIBDA a fost de 5,17 milioane de dolari (9,29 milioane in T2 2011).

In cel de-al doilea trimestru, grupul condus de Adrian Sarbu a inregistrat fata de T2 2011 scaderi ale OIBDA pe toate pietele unde este prezent, cu exceptia Croatiei, iar veniturile nete pentru aceeasi perioada au scazut pe toate pietele.

  • Veniturile din activitatile diviziei Media Pro Entertainment au crescut, insa, de la 91,4 milioane de dolari in S1 2011 la 96,8 milioane de dolari in S1 2012, iar cele din activitati new media au crescut de la 7,2 milioane de dolari (S1 2012) la 8,8 milioane de dolari (S2 2012).
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro