Sari direct la conținut

Procesul transformarii FC Barcelona in unul dintre cele mai puternice branduri mondiale, explicat la Interact 2012

Smile Media
IAB_Interact2012, Foto: Hotnews
IAB_Interact2012, Foto: Hotnews

IAB Europe a anuntat prezenta lui Didac Lee, Fondator si CEO Inspirit si membru al consiliului de conducere al echipei FC Barcelona in cadrul conferintei Interact 2012, ce va avea loc la Arts Hotel din Barcelona, in perioada 30-31 mai. Tema aleasa pentru anul acesta este „The Digital Brandscape”.

Didac Lee va sustine un discurs, in cea de-a doua zi a conferintei, in cadrul caruia va impartasi audientei cateva dintre experintele personale avute pe parcursul transformarii brand-ului FC Barcelona intr-unul de succes, la nivel global. Lee se alatura unor speakeri renumiti precum Peter Blackshaw, Global Digital Chief la Nestle, Lothar Hocker, Director de Achizitii pe Grup la P&G Global Digital Media Buying, si Igor Beuker, fondator si director general al LaComunidad, ce si-au confirmat deja prezenta pe 31 mai la Interact 2012. Guy Philipson, CEO IAB Marea Britanie va sustine o dezbatere privind formatele de publicitate digitale premium.

La Interact 2012, vor fi prezenti atat clientii, creativii, reprezentanti ai Comisiei Europene, cat si agentiile de media si furnizorii de tehnologie din Europa, care vor dezbate si vor discuta principalele probleme de actualitate ale industriei.

In prima zi a conferintei vor fi prezentate si discutate rezultatele studiului anual AdEx Benchmark, o analiza completa a industriei de publicitate online din Europa, care va dezvalui importanta celor patru tendinte-cheie: branding si storytelling, video, mobile si inovare.

In cadrul Interact 2012 vor fi prezentate, de asemenea, in premiera, rezultatele Mediascope Europe legate de schimbarea obiceiurilor de consum mass-media in 28 de piete europene.

Conferinta va cuprinde si doua festivitati de premiere. Premiile pentru Cercetare se vor acorda pentru proiecte majore de cercetare si vor fi anuntate in seara zilei de 30 mai in cadrul unui Gala Dinner ce va avea loc la Barcelona’s, orele 22.00. Premiile MIXX vor celebra cele mai bune campanii interactive de anul acesta din Europa.

Acum este momentul ideal sa privim cum unele dintre cele mai importante companii au colaborat cu agentiile lor de creatie si cu publisheri pentru a maximiza media digitala in vederea consolidarii brandurilor. Am adus unii dintre principalii jucatori din sectorul digital mondial care sa inspire publicul prin exemple concrete, paneluri de dezbateri si cele mai recente cercetari de piata, astfel incat sa inteleaga cat mai bine mediul digital – acum si in viitor”, a spus Alain Heureux, Presedinte si CEO al IAB Europe.

Despre IAB Europe

IAB Europe este o federatie a Birourilor de Advertising Interactiv (IAB) din toata Europa. Misiunea IAB Europe este sa promoveze cresterea pietelor de advertising interactiv in numele clientilor sai si a membrilor din fiecare tara. IAB Europe are peste 5000 de companii membre. www.iabeurope.eu.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro