Sari direct la conținut

Pe scurt: Publicitatea online din SUA – 31 miliarde de dolari in 2011. Contul Bancpost – la Lowe&Partners. Brandient, premiata pentru logoul eMag. Cursuri TVR de videojurnalism

HotNews.ro

Piata americana de publicitate in medii digitale a crescut in 2011 pana la nivelul record de 31 de miliarde de dolari. Contul de creatie Bancpost va fi administrat de Lowe&Partners. Agentia Brandient a fost premiata pentru logo-ul realizat pentru eMag. TVR si Circom Regional organizeaza un curs de specializare in videojurnalism. Iar Adrian Sarbu, seful grupului CME, s-a retras dintr-o pozitie de conducere detinuta in compania care opereaza cel mai important post al grupului in Cehia, TV Nova.

  • Piata americana de publicitate in medii digitale a crescut cu 22% in 2011, pana la nivelul record de 31 de miliarde de dolari, potrivit celui mai nou raport IAB-PricewaterhouseCoopers US. Potrivit raportului, cea mai mare crestere a inregistrat-o segmentul mobil, cu un plus de 149% pana la 1,6 miliarde de dolari. Aproape jumatate din totalul banilor – 14,8 miliarde de dolari (+27% fata de 2010) – sunt revendicati de segmentul publicitatii prin motoare de cautare, in timp ce publicitatea de tip display a totalizat 11,1 miliarde de dolari (+15%). Publicitatea video a atras 1,8 miliarde de dolari. Clientii din domeniul retail reprezinta categoria cu cele mai mari cheltuieli de publicitate in medii digitale (22% din total). Orlando Nicoara comenteaza pe blogul sau ca, in 2011, Google „a avut venituri totale de 37,9 miliarde de dolari din care advertisingul reprezinta 36,5 miliarde. Cam 52-54% sunt generate international ceea ce inseamna ca in SUA Google a generat in jur de 16 miliarde. Adica, matematic, peste 50% din piata”.
  • Agentia Lowe&Partners a castigat licitatia pentru contul de creatie al Bancpost, urmand sa se ocupe de consultanta strategica, ATL, BTL si comunicare digitala pantru toate produsele retail si corporate ale banii, potrivit unui comunicat de presa. Echipa care a dezvoltat propunerea de comunicare castigatoare a licitatiei a fost coordonata de Oana Cociasu.
  • Agentia de branding Brandient a castigat premiul Graphis Gold in Design in competitia de anul acesta Graphis Best in Design, pentru logo-ul realizat pentru eMag, potrivit unui comunicat de presa. Acesta precizeaza ca este prima data cand o firma romaneasca de branding obtine acest premiu. Logoul eMag a fost creat de Cristian „Kit” Paul, creative partner Brandient.
  • TVR, prin intermediul studioului de la Iasi, organizeaza cu sprijinul Circom Regional – Asociatia televiziunilor regionale din Europa – un curs de specializare in videojurnalism, ce va avea loc in perioada 20-24 aprilie. La curs participa jurnalisti de la studiourile teritoriale ale TVR si este sustinut de Karol Cioma, training project manager la Circom Regional, si Tony O’Shaugnessy, realizator de documentare si fost editor stiri la BBC.
  • Adrian Sarbu, presedinte si CEO al grupului Central European Media Enterprises (CME), care detine in Romania posturile din reteaua Pro, s-a retras dintr-o pozitie de director pe care o detinea in cadrul companiei CET 21, detinatoarea licentei TV Nova, principalul post al CME din Republica Ceha, scrie BroadbandTVNews, citat de Paginademedia.ro. Sarbu si Oliver Martin meister sunt inlocuiti de Anthony Chhoy, vicepresedinte CME, si de directorul TV Nova, Jan Andrusko. A treia pozitie de director al CET 21 este pastrata de David Andrew Sturgeon, director financiar adjunct al CME.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro