Sari direct la conținut

Grupul media CME: venituri nete in usoara crestere pentru operatiunea din Romania, in 2011

HotNews.ro

Grupul Central european Media Enterprises (CME), care in Romania detine posturile din reteaua Pro, a inregistrat in 2011, pe piata locala, venituri nete de 159,38 milioane dolari, in usoara crestere comparativ cu anul precedent. Profitul operational inainte de depreciere si amortizare (OIBDA) s-a mentinut la nivelul lui 2010 – 25,9 milioane dolari.

La nivel international, veniturile nete ale CME s-au ridicat, in 2011, la 864,8 milioane dolari, cu 127,6 milioane de dolari mai mult fata de 2010, in timp ce OIBDA a crescut cu 59,7 milioane de dolari pana la 167 milioane, potrivit rezultatelor financiare anuntate miercuri.

Comunicatul in care sunt anuntate aceste rezultate il citeaza pe Adrian Sarbu, presedinte-CEO al Central European Media Enterprises, potrivit caruia:

  • „Intr-un an dificil, ne-am tinut promisiunile (…) Performanta noastra a fost mai buna decat cea a pietelor unde operam, in urma implementarii cu succes a noului nostru model de afaceri: Un Continut, Distributie Multipla. Ne-am plasat compania pe calea cresterii, veniturile noastre avand ca motor nu doar publicitatea, ci si continutul si distributia digitala.”

Rezultatele globale ale CME pentru intregul an 2011:

  • Venituri nete – 864,7 milioane dolari (2010: 737,1 milioane de dolari)
  • Profit OIBDA – 167 milioane dolari (2010: 107,3 milioane de dolari)
  • Profit operational: 6,79 milioane dolari (2010: 22,87 milioane de dolari)

Rezultatele globale CME pentru T4 2011:

  • Venituri nete: 276,8 milioane de dolari (T4 2010: 257,4 milioane de dolari)
  • Profit OIBDA: 81,1 milioane (T4 2010: 64,7,4 milioane)
  • Pierdere operationala: 12,1 milioane (T4 2010: profit operational de 41,9 milioane)

Venituri nete din activitati audiovizuale inregistrate pe tari – 2011 (2010):

  • Bulgaria – 93,73 milioane de dolai (61,7 milioane de dolari)
  • Croatia – 61,5 milioane (51,3 milioane)
  • Cehia – 285,8 milioane (265 milioane)
  • Romania – 159,38 milioane (157,4 milioane)
  • Slovacia – 101,97 milioane (90,39 milioane)
  • Slovenia – 72,5 milioane (64,7 milioane)

Veniturile nete din activitati new media au fost de 15,76 milioane de dolari in 2011, iar cele inregistrate de divizia Media Pro Entertainment – de 187,2 milioane de dolari.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro