Sari direct la conținut

Pe scurt: Giga TV, postul lui Pinalti, incepe sa emita. Contul de publicitate si PR al Praktiker – la Lowe&Partners si GolinHarris, cel de media – la United Media

HotNews.ro

Postul de televiziune controlat de Gheorghe Stefan „Pinalti”, Giga TV, isi va lansa oficial grila marti, scrie Paginademedia.ro, care anunta si schimbari la conducerea postului. Iar compania Praktiker a desemnat agentia United Media sa administreze contul sau de media si agentiile Lowe&Partners si GolinHarris sa se ocupe de conturile de publicitate, strategie, BTL si digital.

  • Giga TV, postul de televiziune controlat de Gheorghe Stefan „Pinalti”, isi va lansa oficial grila de programe marti seara, scrie Paginademedia.ro, sursa potrivit careia „din schema postului a disparut un nume important, chiar de la conducere: Catalin Crisan”. Emisia Giga TV, inceputa in aceasta seara, a fost prefatata de un spot de promovare difuzat in reteaua RCS, potrivit sursei citate. In spot apar vedetele noului post – Dana Savuica, Anca Florea si Cristina Liberis. Paginademedia.ro scrie ca postul a trecut printr-o schimbare de format – de la cel planuit initial, de televiziune generalista, la unul de stiri si de dezbateri, iar managerul proiectului, George Harabagiu, citat de sursa mentionata, a evitat sa explice de ce a plecat Catalin Crisan, care ar fi trebuit sa fie directorul postului. Anca Florea va fi director editorial la noul post si va avea o emisiune de tip revista presei, iar la Giga TV vor mai lucra Camelia Spataru, Catalina Mihaescu, Felicia Iordache si Florin Ghioca, potrivit site-ului citat.
  • Compania Praktiker a desemnat agentia United Media sa-i gestioneze contul de media, in timp ce agentiile Lowe&Partners si GolinHarris au fost alese sa se ocupe de activitatile de creatie publicitara, strategie, BTL, relatii publice si digital, potrivit unor comunicate de presa. Unul dintre acestea arata ca „United Media va oferi servicii integrate de planificare, cumpărare și eficientizare a investițiilor de media atât din punctul de vedere al costurilor, cât și al soluțiilor inovatoare de abordare a consumatorului”. Al doilea comunicat arata ca la pitch-ul desfasurat la sfarsitul anului trecut pentru creatie si PR, castigat de Lowe&Partners si GolinHarris, au participat opt agentii.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro