UPDATE Centru de service pentru terminale Samsung, deschis in Bucuresti printr-o investitie de 200.000 de euro
Samsung Electronics si ESD (Electronics Support Division), companie de servicii after-sales, au deschis in Bucuresti in luna octombrie din acest an un centru de service cu o suprafata totala de 1.200 de mp, in urma unei investitii de 200.000 de euro, au anuntat miercuri reprezentantii celor doua companii. In perioada urmatoare, cele doua companii spun ca vor sa mai deschida o „academie pentru tinerii ingineri” si un centru de training, fara a oferi alte detalii.
Noul centru de service, situat in Bucuresti pe Bulevardul Iuliu Maniu nr. 7, ofera atat servicii de instalare, reparare si suport tehnic cat si de comercializare de produse si accesorii. Acest centru este singurul autorizat pentru repararea tuturor produselor aflate in portofoliul Samsung: telefoane mobile, notebook-uri, televizoare LCD sau PDP, audio-video si electrocasnice si include si un showroom cu vanzare de produse si accesorii, cu accent pe gama premium, unde clientii pot testa ultimele tehnologii.
In comunicat se mai mentioneaza ca acesta „reprezinta doar un prim pas in colaborarea dintre Samsung si ESD, printre celelalte proiecte aflate in planul celor doua companii numarandu-se Academia Samsung pentru Tinerii Ingineri sau Centrul de Training”.
- UPDATE Reprezentantii Samsung: In centrul de service lucreaza in prezent 25 de persoane, iar numarul lor ar putea creste pana la 50, in functie de solicitari
Contactati de HotNews.ro, reprezentantii Samsung Romania au precizat ca in centrul de service „sunt angajati in acest moment in jur de 25 de oameni, angajati ESD, urmand ca numarul aceasta sa creasca pana la 50, in functie de numarul de solicitari”.
In privinta proiectelor viitoare, acestia au precizat:
„Cele doua proiecte nu vizeaza centre fizice, ci sunt doar programe ale Samsung. Planul pentru Academia Samsung este pentru jumatatea anului 2012 si va incepe cu Bucuresti (recrutare din cadrul Facultati de Electronica si Telecomunicatii). In functie de succesul acestuia, poate fi extins in Cluj sau Iasi. Centrul de training este un proiect ce are in vedere instruirea angajatilor din service-urile Samsung din toata tara. Proiectul de recrutare vizeaza, desigur, angajarea. Probabil in prima faza vor fi angajati in jur de 15-20 de tineri”.
Samsung Electronics este una dintre cele mai mari companii de telecomunicatii la nivel mondial, avand in prezent circa 190.500 de angajati in 206 de birouri din 68 de tari. Anul trecut a avut vanzari consolidate in valoare de 135,8 miliarde dolari.
ESD este o companie cu capital 100% romanesc ce ofera servicii de service (reparatii) pentru telefoane mobile, echipamente audio video, echipamente IT si electrocasnice. Compania a fost infiintata la inceputul anului 2009.