OTE lauda performanta financiara din Romania si Bulgaria pe segmentul de telefonie mobila/ Veniturile Cosmote au crescut cu 2,7% in trimestrul trei din 2011
Exceptand piata din Grecia, atat in Romania cat si Bulgaria veniturile din operatiunile de telefonie mobila au revenit pe crestere anuala in trimestrul trei al acestui an, se arata in raportul grupului elen OTE. In trimestrul trei al acestui an, veniturile Cosmote Romania au crescut cu 26,6% pana la 120,6 milioane euro, comparativ cu perioada similara din 2010. Numarul total de clienti (n.a SIM-uri active) a ajuns la 6,5 milioane utilizatori, la aproape acelasi nivel ca in trimestrul anterior, insa in scadere cu 7,3% fata de acelasi trimestru din 2010.
Oficialii Cosmote Romania sustin insa ca s-a mentinut cresterea bazei de clienti companii, care genereaza venituri mai mari. „Astfel, in trimestrul trei din 2011, segmentul business a crescut cu peste 10% comparativ cu trimestrul anterior, iar baza de clienti 3G a crescut cu 21% fata de trimestrul anterior”, se arata in comunicatul companiei.
- „Numarul total de clienti ai Cosmote Romania, inclusiv Zapp, a fost de 6,5 milioane la sfarsitul lunii septembrie 2011, dintre care 22,8% abonati. Extinderea constanta a segmentului business, precum si performanta foarte buna pe segmentul de servicii de date, au generat o crestere semnificativa a veniturilor. Numarul abonatilor a crescut, de asemenea, in ciuda competitiei acerbe pe acest segment. Ca urmare, veniturile din servicii au crescut cu aproximativ 7% in T3, comparativ cu acelasi trimestru al anului trecut”, mentioneaza oficialii Cosmote Romania.
Veniturile totale in cel de-al treilea trimestru din acest an au fost de 120,6 milioane euro, in crestere cu 2,6% de la an la an, in timp ce EBITDA (castiguri operationale inaintea dobanzilor, taxelor si amortizarilor) a atins 29,5 milioane de euro, in crestere cu 26,6% fata de acelasi trimestru din 2010. Marja EBITDA a crescut la 24,5%. ARPU (venitul mediu pe utilizator), cu o valoare de 5,4 euro pentru trimestrul trei din acest an, a crescut cu 15% fata de acelasi trimestru al anului trecut.