Reclamele haioase castiga premii de creativitate. Care e valoarea lor in ochii clientilor de publicitate si in lupta pentru cumparatori? Consumatorul final se amuza si cumpara sau tine minte doar replica de final? Bogdan Naumovici a discutat online cu cititorii
Smile Media
Leo Burnett a dominat, saptamana trecuta, premiile „10 ani de creativitate romaneasca”, dedicate publicitatii romanesti. Spoturile TV declarate castigatoare au fost facute de si cu Bogdan Naumovici – celebrele reclame „Batman” si „Starwars”, care starneau rasul publicului larg in urma cu cativa ani. La competitie n-au participat, insa, unele agentii care au preferat sa se inscrie anul acesta doar la festivaluri internationale de creatie publicitara sau pur si simplu nu au vrut sa ia parte la evenimentul retrospectiv „10 ani”. Bogdan Naumovici a discutat online cu cititorii despre umorul in reclame si relevanta pe care o are acum in ochii consumatorilor si ai clientilor in lupta din ce in ce mai acerba a agentiilor.
- Bogdan Naumovici este Creative Director la 23 Communication Ideas, shop de idei din cadrul grupului de comunicare Leo Burnett. Potrivit informatiilor oficiale furnizate de grup, portofoliul actual de clienti al 23 Communication Ideas include: Altex, CANCAN, Ciao, Jurnalul National, MKB Romexterra, Heineken – brand Ciuc, Unicredit Tiriac Bank, intersnack – Nutline si Alka – Alfer sport.ro, Spy, iar de anul trecut si Rosia Montana Gold Corporation.