Sari direct la conținut

Alte doua premii la Cannes pentru reclama realizata de McCann Erickson Romania

HotNews.ro

McCann Erickson Romania a castigat sambata seara la Cannes, cel mai important festival de publicitate, doua noi premii pentru campania „Noul Rom” – un Titanium si un Gold Lion, informeaza Mediafax.

Distinctia Titanium, primita sambata seara, de McCann Erickson Romania, este un premiu care se acorda pentru cele mai bune si inovative idei din festivalul de publicitate de la Cannes. Totodata, McCann Erickson Romania a primit si un Gold Lion la categoria Integrated.

In total, agentia McCann Erickson Romania a primit, anul acesta, noua premii in cadrul festivalului Cannes Lions, toate pentru campania „Noul Rom”.

Astfel, in afara de Titanium-ul si Gold Lion-ul primit sambata seara, McCann Erickson Romania a mai primit la Cannes: Grand Prix la categoria Promo&Activation – sectiunea Best New Product Launch/Re Launch or Multi-Product Promotion at Retail; Grand Prix la categoria Direct Lions – sectiunea Traffic & Brand Building; Gold la Promo&Activation – sectiunea Food and Non-Alcoholic Drinks; Gold la Direct Lions – sectiunea Fast Moving Consumer Goods; Bronze la PR – sectiunea Best Launch or Re-launch; Bronze la PR – sectiunea Consumer Goods, including FMCG and Household Products; Silver Lion la Media Lions – sectiunea Best Use of Integrated Media.

McCann Erickson este prima agentie din Romania care a castigat Grand Prix la Cannes. Totodata, este pentru prima data cand Romania obtine o astfel de distinctie la cea mai importanta competitie de profil.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro