Grupul de agentii Lowe raporeaza afaceri de 51,9 milioane euro in 2010
Grupul de comunicare Lowe a anuntat, marti, ca cifra de afaceri totala a agentiilor din portofoliu s-a ridicat in 2010 la 218,5 milioane lei (51,9 milioane euro), cu 8,7 milioane lei mai mult decat in 2009, profitul acestora ridicandu-se la 2,57 milioane lei. Grupul apreciaza, intr-un comunicat de presa, ca in 2011 20% din venituri vor veni din digital si ca cifra de afaceri va creste cu circa 10% ca urmare a atragerii unor clientilor noi, profitul urmand sa se mentina la nivelul celui din 2010.
Potrivit informatiilor oferite de Lowe, cea mai mare contributie la cifra de afaceri, in 2010, a avut-o agentia de media Initiative, in timp ce agentia de digital HyperActive – care a intrat in grupul Lowe la sfarsitul lui 2009, a avut anul trecut cea mai mare crestere a cifrei de afaceri comparativ cu anul precedent. De altfel, HyperActive este singura agentie care a inregistrat o crestere considerabila a profitului comparativ cu 2009, in timp ce agentia de relatii publice GolinHarris (fosta Lowe PR) s-a mentinut la acelasi nivel, iar profitul raportat pentru agentiile Initiative, Lowe&Partners si Brand Connection a scazut.
Companie – Cifra de afaceri 2009 (lei) – CA 2010 (lei) – Profit 2009 (lei) – Profit 2010 (lei)
- Initiative – 152.175.747 – 161.034.953 – 2.918.222 – 2.002.172
- Lowe&Partners – 22.895.187 – 25.837.883 – 1.424.215 – 275.017
- Brand Connection – 31.262.952 – 21.479.148 – 508.656 – 223.514
- GolinHarris Bucuresti -5.235.554 – 5.680.568 – 43.200 -43.554
- HyperActive – 2.486.846 – 4.320.845 – 18.810 – 31.571