Ogilvy a dezvoltat noua campanie de imagine a Money Channel, ce vizeaza consolidarea pe termen lung a postului TV
Grupul de comunicare Ogilvy a dezvoltat noua campania de imagine a postului Money Channel si a lansat o „platforma stategice”, al carei scop este „consolidarea pe termen lung a canalului de televiziune”, potrivit unui comunicat de presa. Lansarea noii platforme strategice, care reprezinta directia de constructie si evolutie a postului TV la nivel editorial, coincide cu 5 ani de existenta a Money Channel.
„Nu exista viata in afara economiei. Orice fapt de viata poate fi tradus printr-un concept economic. Si invers. Pe acest adevar se construieste o campanie la care am lucrat cu multa placere si care sper ca-si va convinge publicul de faptul ca o televiziune economica vorbeste mai mult decat oricare alta despre viata fiecaruia dintre noi”, a declarat Dani Macarie, creative director Ogilvy.
Anuntata inca de la jumatatea lunii martie printr-un teasing TV, campania de imagine continua din 5 aprilie si se va derula timp de aproximativ doua luni, pe diferite canale media: TV; radio; presa si online, cu bannere pe site-uri economice si de interes general si Facebook.
Money Channel si Ogilvy au incheiat la mijlocul lunii noiembrie 2010 un parteneriat prin care, pe langa diverse campanii de comunicare, Ogilvy va oferi consultanta pentru pozitionarea canalului TV.