Skoda isi schimba sigla si prezinta la Geneva o noua directie de design
Marca ceha Skoda din grupul Volkswagen va prezenta la salonul de la Geneva un concept despre care spune ca va deschide un nou limbaj de design si va veni si cu un nou logo care va fi prezent din 2012 pe toate modelele marcii. Skoda vrea sa-si dubleze vanzarile totale pana in 2018 si va lansa o serie de noi modele, inclusiv unul de clasa mini in urmatorii ani.
Skoda va prezenta pe 1 martie la Geneva un concept despre care spune ca va deschide o noua directie de design, iar din 2012 toate modele Skoda vor avea un nou logo, acesta urmand a fi prezentat tot la Geneva.
Noua identitate de marca va fi adoptata si la nivel de showroom-uri, urmand ca acestea sa fie modernizate masiv, sustine compania.
La stand va fi prezenta si o versiune sportiva de Fabia, numita Monte Carlo, masina adusa la aniversarea a 110 ani de prezenta a marcii in sporturile cu motor.
Skoda a vandut un numar record de 750.000 de masini anul trecut si are ca obiectiv sa-si dubleze vanzarile pana in 2018. In presa au aparut insa informatii care aratau ca pe viitor modelele marcii ar putea fi mai sarace in dotari pentru a nu mai fura atat de multi clienti ai marcii Volkswagen.
Skoda a vandut 468.000 de masini in Europa anul trecut si are 3,4% din piata, iar in Romania s-au inmatriculat circa 8.000 de masini noi ale marcii.