Dacia, Renault, Mercedes si BMW au fost cele mai mediatizate marci auto anul trecut in presa romaneasca
Dacia, Renault, Mercedes, BMW si Ford au fost cele mai mediatizate cinci marci in presa romaneasca anul trecut, arata un raport al Mediafax Monitorizare care acopera 59 de marci auto. Presa scrisa centrala a generat in medie 79% din numarul de referiri inregistrat de marcile auto din top 10. Dupa print, cel mai important mediu din acest punct de vedere este televiziunea, cu o medie de 14%, urmata de radio, cu 7%.
Topul primelor zece marci din punctul de vedere al mediatizarii este format din:
Dacia ¬ 8,6% din volumul acoperirii media
Renault ¬ 6,1%
Mercedes ¬ 5,9%
BMW ¬ 5,6%
Ford ¬ 5,6%
Volkswagen ¬ 4,9%
Audi ¬ 3,9%
Toyota ¬ 3,9%
Ferrari ¬ 3,8%
Opel ¬ 3,2%
Spre deosebire de anul trecut, in 2009 Ford ocupa loucul trei, iar Volkswagen era pe patru.
Presa scrisa centrala a generat in medie 79% din numarul de referiri inregistrat de marcile auto din top 10. Dupa print, cel mai important mediu din acest punct de vedere este televiziunea, cu o medie de 14%, urmata de radio, cu 7%.