Sari direct la conținut

Pe scurt: Doua noi posturi si o platforma DTH – in planurile Intact. Eugen Chelemen in locul Corinei Dragotescu la Adevarul Holding. Spot Red Bull interzis de CNA. Amenda de 40.000 de lei pentru Antena 1

HotNews.ro

Doua posturi noi de televiziune si o platforma DTH sunt in planurile grupului Intact pentru 2011, potrivit Capital, care o citeaza pe Camelia Voiculescu. Paginademedia.ro scrie ca Eugen Chelemen va prelua de la Corina Dragotescu pozitia de director editorial multimedia la Adevarul Holding. CNA a interzis spotul publicitar Red Bull in care apar personajele biblice Iosif, Maria, pruncul si magii. Iar Antena 1 a fost amendata cu 40.000 de lei pentru vulgaritate in emisiunea „In puii mei”.

  • Grupul Intact intentioneaza sa lanseze, in 2011, doua noi posturi de televiziune si planuieste o platforma DTH (direct-to-home), scrie Capital, care o citeaza pe Camelia Voiculescu. Aceasta explica, citata de publicatia economica: „In ceea ce ne priveste, ne gandim serios la lansarea unui DTH, avand in vedere evolutia naturala a marilor companii media de la statutul de dezvoltatori de continut la cel de provideri”.
  • Eugen Chelemen va prelua pozitia de director editorial multimedia la Adevarul Holding, deoarece Corina Dragotescu a renuntat la aceasta pozitie, scrie paginademedia.ro. Potrivit sursei citate, Corina Dragotescu va continua sa colaboreze cu Adevarul Holding, dar, de la 1 ianuarie, va fi doar consultant pe proiecte editoriale, dupa ce a acceptat propunerea Realitatea TV de a-si relua emisiunea Zona de Impact la acest post.
  • Postul Antena 1 a fost amendat, joi, de CNA cu 40.000 de lei pentru mai multe editii ale emisiunii „In puii mei”, prezentate de Mihai Bendeac si difuzate in perioada 6 noiembrie-4 decembrie, deoarece au fost prezentate „scene de nuditate, aluzii sexuale, expresii vulgare si licentioase intr-un interval orar destinat audientei generale”.
  • Tot joi, CNA a decis sa interzica spotul publicitar pentru Red Bull in care apar personajele biblice Iosif, Maria, pruncul si magii, deoarece „aduce ofensa simbolurilor crestine care sunt folosite intr-un context total nepotrivit”. Totodata, CNA a somat public posturile TV care au difuzat acel spot. Potrivit Mediafax, CNA a primit 40 de reclamatii cu privire la respectiva reclama, iar International Advertising Association Romania a transmis Consiliului un punct de vedere potrivit caruia spotul „este jignitor la adresa poporului roman”, foloseste „un limbaj licentios, vulgar”, dar si „simboluri crestine in context nepotrivit”.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro