Contul de media al Bergenbier S.A. trece de la Starcom la Initiative
Producatorul de bere Bergenbier SA va colabora, din februarie 2011, cu agentia Initiative pentru toate activitatile de media ale companiei, dupa trei ani de colaborare cu agentia Starcom, parte a grupului Leo Burnett, potrivit unui comunicat de presa.
Decizia vizeaza activitatile de strategie, planificare si achizitie de spatiu publicitar si nu afecteaza relatiile cu agentia Leo Burnett, care va fi, in continuare, agentia de brand si creatie pentru marcile Bergenbier S.A..
Tiberiu Mercurian, director de marketing Bergenbier SA, este citat in comunicat spunand ca „decizia de a incepe parteneriatul cu Initiative vine in urma unui proiect dezvoltat la nivel de grup, prin care StarBev si-a propus sa consolideze serviciile de media in cadrul IPG Media (Universal McCann si Initiative). Dorim sa ii multumim Starcom pentru colaborarea din ultimii trei ani si pentru proiectele frumoase dezvoltate impreuna”.
Bergenbier S.A. produce marcile Bergenbier, Noroc, Beck’s, Stella Artois, Lowenbrau si importa marcile belgiene Leffe si Hoegaarden. Compania face parte din grupul StarBev, care cuprinde operatiuni in alte opt tari din Europa Centrala si de Est.
- Vezi mai mult in comunicatul de presa