Pe scurt: Midas Media lanseaza brandul Presa Buna. Doi membri noi in echipa Thinkdigital. Medien Holding editeaza revista Operei Nationale
HotNews.ro
Regia Midas Media va reuni publicatiile locale din portofoliul sau de vanzari sub brandul Presa Buna si evalueaza tirajul consolidat al ziarelor pe care le reprezinta la 230.000 de exemplare. Agentia Thinkdigital anunta doi oameni noi. Grupul Medien Holding va edita revista Operei Nationale Bucuresti, „Opera Magazin”, cu aparitie lunara.
- Regia de presa locala Midas Media ii va reprezenta pe partenerii sai sub brandul Presa Buna, dupa cum anunta compania intr-un comunicat. Proiectele de branding si de comunicare pentru presa buna vor fi realizate in colaborare cu Imagistica si OMA Vision, arata informarea de presa, care arata ca in sase luni de activitate Midas Media reprezinta publicatii locale cu un tiraj consolidat de 230.000 de exemplare si cu o audienta pe care o estimeaza la peste 1 milion de cititori pe editie. Presa Buna va reprezenta 22 de publicatii (dintre care trei – incepand cu 2011). Vezi mai mult in comunicatul de presa.
- Agentia Thinkdigital anunta ca si-a marit echipa cu doi noi membri: Mihaela Grafu – sales director, respectiv Iuliana Ghiorghita – account manager. Mihaela Grafu vine de la Adevarul Holding, ea lucrand, anterior, la Edipresse AS si NetBridge. Iuliana Ghiorghita a ocupat, in ultima perioada, pozitia de traffic manager in cadrul regiei de vanzari F5Xmedia.
- Grupul Medien Holding va edita revista oficiala a Operei Nationale Bucuresti, „Opera Magazin”, anunta compania intr-un comunicat de presa. Revista are o frecventa lunara si este oferita gratuit celor care cumpara bilete la spectacolele Operei. In data de 9 noiembrie, 30.000 de exemplare vor fi distribuite in Bucuresti si impreuna cu ziarul Romania libera, editat de Medien Holding.