Pe scurt: 48 de companii inscrise la Effie Romania 2010. Revista Biz promoveaza abonarea la publicatii din print. Saatchi & Saatchi X lucreaza cu Philip Morris
HotNews.ro
La editia din acest an a Effie Romania, festival ce premiaza eficienta in publicitatea romaneasca, s-au inscris, in total, 48 de companii, numar considerabil mai mic comparativ cu editia precedenta. Revista Biz anunta o campanie nationala de incurajare a abonarii la publicatii tiparite, campanie ce se va desfasura pe mai multe medii, inclusiv print, radio si online. Saatchi & Saatchi X a inceput colaborarea cu Philip Morris, pentru care va pregati proiecte speciale pe perioada verii.
- 20 de agentii de publicitate si companii au inscris, in total, 48 de campanii la editia din acest an a Effie Romania, festival ce premiaza eficienta in publicitatea romaneasca. Numarul inscrierilor este considerabil mai mic decat cel de anul trecut, cand 26 de agentii/companii au inscris, in total, 70 de campanii. Castigatorii Effie 2010 vor fi anuntati in cadrul unei Gale de Premiere ce va avea loc joi, 10 iunie, eveniment organizat de Iaa Romania si Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania. In data de 9 iunie, la sediul IAA, James Miller, head of international planning AMV BBDO si presedinte al juriului Effie, va sustine un seminar pe tema „The Future of Effective Communications”. Vezi comunicatul de presa aici.
- Revista Biz anunta o campanie nationala de incurajare a abonarii la publicatii tiparite, campanie ce se va desfasura pe mai multe medii, inclusiv print, radio si online, potrivit unui comunicat de presa. Campania se desfasoara sub sloganul „Sustine printul! Fa-ti abonament la publicatia favorita” si isi doreste „sa scoata in evidenta caracteristicile unice ale publicatiilor din print, sa repuna in discutie perceptiile gresite despre relevanta si longevitatea acestui mediu si sa sublinieze rolul cultural al revistelor”. Vezi mai multe despre campanie in comunicatul de presa.
- Saatchi & Saatchi X, compania de BTL si Shopper Marketing a grupului Centrade, a inceput colaborarea cu Philip Morris, pregatind proiecte speciale pentru producatorul de tigarete, pe perioada verii. Agentia este una dintre castigatoarele pitch-ului demarat la inceputul acestui an de compania Philip Morris in Romania, o societate afiliata a Philip Morris International Inc., cel mai mare producator mondial de tigarete. Vezi aici comunicatul de presa.