Sari direct la conținut

Au fost alese companiile care pot participa la licitatia pentru selectia viitorului furnizor de audiente TV 

HotNews.ro

Comisia Paritara (COMPAR), care va organiza licitatia pentru selectia furnizorului unic al Serviciului National de Masurare a Audientelor TV, a aprobat marti lista companiilor care vor fi invitate sa intre in competitie. Acestea sunt AGB Nielsen Media Research, GfK Romania, Kantar Media (TNS UK), Mediametrie si Media Research. Potrivit unei informari comune ARMA – CNA, procedura de licitatie va demara la inceputul lunii mai.

In prezent, datele de audienta TV sunt furnizate de GfK Romania, al carei contract cu ARMA (Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor) urmeaza sa expire la sfarsitul lui 2011. Compania care va masura ulterior audientele TV va trebui selectata pana la sfarsitul lui 2010.

Membrii COMPAR au discutat si aprobat, marti, Caietul de sarcini al licitatiei, care „reflecta evolutiile actuale si de perspectiva in domeniul televiziunii, indeosebi sub aspectul dezvoltarii sistemelor digitale (DTH, IPTV, cablu digital, web TV, servicii TV pe internet)”, potrivit comunicatului.

Din COMPAR fac parte cinci membri ai Consiliului National al Audiovizualului, cinci reprezentanti ai statiilor TV si cinci reprezentanti ai agentiilor de media/ publicitate, membrii ai ARMA.

Din partea industriei de TV si publicitate sunt membre in COMPAR urmatoarele companii: PRO TV S.A., Societatea Romana de Televiziune, TV Antena 1 S.A., SBS Broadcasting System, Realitatea Media, McCann Erickson, Zenith Media, Mediacom Romania, DBV Media House si Media Direction.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro