Sari direct la conținut

Pe scurt: Studiu IAB privind activitatile online ale europenilor. Si o solutie White Image pentru video in email

HotNews.ro

Utilizatorii romani de Internet sunt printre cei mai implicati in retele sociale in randul europenilor si dovedesc un apetit foarte mare pentru divertisment online, dupa cum reiese dintr-un studiu realizat de IAB Europe in 16 tari europene. Iar compania de email marketing White Image anunta o noua solutie de integrare a continutului video on mesajele trimise prin e-mail.

  • Utilizatorii de Internet din Romania sunt printre cei mai activi din Europa in activitatile de cautari online si cei mai putin activi in cazul activitatilor de online banking, potrivit unui studiu IAB Europe asupra comportamentului utilizatorilor online si a atitudinii lor fata de Internet, prezentat intr-un comunicat IAB Romania. Studiul „Marketers&Consumers, Digital&Connected” (MCDC), realizat pe un esantion de 32.000 de persoane din 16 tari europene, arata ca interesul pentru divertisment online este „urias” in Europa de Est, 49% dintre respondentii din Romania, Polonia si Ungaria uitandu-se la TV sau la continut video online. Din punct de vedere al ratei de implicare a utilizatorilor in retele sociale, Ungaria ocupa locul intai (65%), urmata de Romania (61%) si Polonia (56%). La nivel european, cei mai multi utilizatori de internet sunt online 6 din 7 zile pe saptamana (71%), 76% dintre utilizatori petrec online mai mult de o ora pe zi. Vezi alte detalii despre rezultatele studiului IAB aici
  • Compania de email marketing White Image anunta o noua solutie prin care clientii pot sa integreze continut video in cadrul mesajelor trimise prin email. White Image afirma ca aceasta solutie tine seama de interesul crescut al utilizatorilor de internet de a viziona clipuri online si elimina probleme existente pana acum, precum blocarea livrarii in Inbox a mesajelor cu continut video. Vezi comunicatul de presa aici
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro