Sari direct la conținut

Pe scurt: Bursa pentru excelenta in jurnalism, doua site-uri noi de la IBU ProTV si F5 si un "talmes-balmes" publicitar pentru Salvati Delta 

HotNews.ro

Robert Bosch Stiftung si Fundatia Erste, in colaborare cu reteaua regionala BIRN, anunta a patra editie a programului „Bursa pentru Excelenta in Jurnalism”. Pro TV lanseaza siteul pentru femei Perfecte.ro si F5-Senior Interactive lanseaza 2auto.ro. Contul de PR al Cramelor Halewood merge la Rogalski Grigoriu. Iar o campanie pro-bono, desfasurata pana la sfarsitul lui ianuarie pe micile ecrane, aduce laolalta personaje-vedeta din reclame pentru a promova mesajul: „Nu-i bine sa amesteci bezmetic bere cu racoritoare, salam cu pasta de dinti si paine cu televizoare, la fel cum nu e bine sa arunci laolalta toate deseurile. Pune plastic la plastic, hartie la hartie si metal la metal”.

  • Robert Bosch Stiftung si Fundatia Erste, in colaborare cu Balkan Investigative Reporting Network (BIRN), lanseaza cea de-a patra editie a programului „Bursa pentru Excelenta in Jurnalism”, adresat jurnalistilor din Balcani. Tema de anul acesta este „Tabu”. Participantii vor primi o bursa in valoare de 2000 de euro si o indemnizatie de calatorie, sansa sa participe la un program de dezvoltare profesionala, oportunitatea de a calatori in regiune pentru a realiza materiale detaliate, programe de instruire. Afla mai mult despre bursa aici
  • Mediafax anunta un nou site lansat de Internet Business Unit (IBU) Pro TV, Perfecte.ro, site dedicat femeilor si care include sectiuni de moda si frumusete, sanatate, dragoste si decoratiuni. Tot luni, F5 si Senior Interactive au anuntat lansarea, prin XIPE Interactive, a 2auto.ro, serviciu online destinat comercializarii de masini second hand cu garantie.
  • Agentia Rogalski Grigoriu PR ofera de luna aceasta servicii de consultanta si relatii media pentru Cramele Halewood, potrivit unui comunicat de presa al agentiei. Acesta precizeaza ca Rogalski Grigoriu va oferii servicii de comunicare corporate si comunicare de produs pentru toate brandurile de vinuri aflate in portofoliul Halewood, dar si pentru marci de vinuri de import.
  • Mai multe posturi TV ruleaza, pana la sfarsitul acestei luni, un spot publicitar in care apar personaje cunoscute din reclamele ultimilor ani – de la Zanul la Matache Macelaru sau Dorel, o campanie Salvati Delta in care mesajul este: „Nu-i bine sa amesteci bezmetic bere cu racoritoare, salam cu pasta de dinti si paine cu televizoare, la fel cum nu e bine sa arunci laolalta toate deseurile. Pune plastic la plastic, hartie la hartie si metal la metal. Colecteaza selectiv.” Agentia Next Advertising precizeaza intr-un comunicat de presa ca acest spot a fost realizat cu aprobarea clientilor si agentiilor din spatele materialelor „malaxate” si ca spotul este difuzat pro-bono de Discovery, OTV, Animal Planet, TVR, Money Channel, AXN, Etno tv, Minimax, Music Channel, National Geographic Wild, Realitatea TV. Vezi spotul „Nu amesteca lucrurile. Colecteaza selectiv”:

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro