Pe scurt: Apare MTV Cehia, dispare MTV Baltic, AOL anunta o noua identitate de brand, Twitter pregateste o oferta pentru companii, publicitatea in presa din SUA continua sa scada
HotNews.ro
MTV Cehia se pregateste de lansare, in timp ce operatiunile locale ale MTV din zona baltica au fost suspendate. AOL a prezentat o noua identitate de brand inaintea separarii de Time Warner. Twitter pregateste conturi dedicate companiilor. Iar veniturile din publicitate ale presei scrise americane au continuat sa scada in trimestrul al treilea.
- Dupa indelungi amanari, divizia ceha a grupului CME va lansa la sfarsitul acestei luni versiunea MTV pentru Republica Ceha si Slovacia, noteaza Broadbandtvnews.com, precizand ca noul post a anuntat programele pentru lansarea din 29 noiembrie. MTV Cehia face parte din portofoliul local al CME, care mai cuprinde postul TV Nova, Nova Cinema si Nova Sport. Aceeasi sursa anunta separat ca operatiunile MTV Networks Baltic au fost suspendate pe termen nelimitat si inlocuite cu MTV Europe, compania israeliana Ananey Communications, detinatoare a licentei impreuna cu MTV Networks International, luand in considerare inca din primavara inchiderea acestui canal, din cauza crizei economice.
- AOL, divizie care se va separa de grupul Time Warner si va deveni companie independenta in decembrie, a prezentat o noua identitate de brand, care va fi dezvaluita complet in data de 10 decembrie, cand separarea va avea loc efectiv, potrivit MediaWeek. Aceasta precizeaza ca noul logo si alte elemente de brand au fost dezvoltate in parteneriat cu agentia de consultanta de brand Wolff Olins.
- Twitter este pe cale sa lanseze conturi dedicate companiilor, oferite contra cost si care vor include instrumente specifice si acces la unele date de trafic si audienta, masura care ar ajuta platforma de microblogging sa inceapa sa genereze venituri, a anuntat la sfarsitul saptamanii trecute Biz Stone, cofondator Twitter, citat de Financial Times. Stone a declarat, totodata, ca este interesat de parteneriate cu diverse companii media, in ideea ca ziarele au nevoie de a gasi o metoda prin care sa verifice acuratetea mesajelor postate pe Twitter si ca, in timp ce Twitter este adesea mai rapid in difuzarea informatiilor, nu este un instrument bun pentru a oferi context mai larg pentru evenimentele in derulare, trasatura specifica organizatiilor de media traditionale.
- Veniturile din publicitate ale presei scrise americane au scazut cu 28% in trimestrul al treilea, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la 6,4 miliarde de dolari, potrivit datelor publicate de Newspaper Association of America, citate de MarketingCharts.com. Scaderile nu au fost simtite doar in cazul versiunilor tiparite, cei si in mediul online, unde veniturile din publicitate au scazut cu 17%, de la 750 de milioane de dolari in T3 2008 la 623 milioane in T3 2009.