Pagina de media: Tinerii s-au uitat la State de Romania, varstnicii la Bingo Metropolis
HotNews.ro
Pro TV a inregistrat duminica seara audiente mai mari, cu filmul artistic State de Romania, decat Antena 1 cu noul sau program Super Bingo Metropolis, in conditiile in care filmul a inceput cu o ora si jumatate inainte, noteaza Pagina de media.
Filmul State de Romania va continua, pe Pro TV, cu un serial zilnic. Duminica seara, filmul s-a suprapus cu emisiunea Bingo Metropolis in intervalul 22.02-23.06, dupa cum precizeaza sursa citata.
Potrivit Paginii de media:
- In intervalul mentionat, la Pro TV s-au uitat 946.000 de telespectatori din mediul urban
- In acelasi interval, la emisiunea realizata de Romica Tociu si Cornel Palade s-au uitat 833.000 de persoane
- La Pro TV s-au uitat mai mult femei, in timp ce Bingo a fost preferat de barbati
- Aproape 30% din publicul programului Pro TV are pana in 30 de ani, in timp ce doar 12,6% din publicul emisiunii Antenei 1 s-a incadrat in aceasta categorie de varsta.
- Antena 1 a stat mai bine la publicul cu bani, 60% dintre telespectatorii Bingo avand venituri mari, fata de 50% in cazul Pro TV.