Ars Advertising, Optimedia si Media Consulta International sunt interesate de gestionarea bugetului de publicitate al AVAS
Ars Advertising, Optimedia si Media Consulta International sunt firmele care au depus oferte pentru gestionarea bugetului de publicitate al Autoritatii pentru Valorificarea Activelor Statului (AVAS), a anuntat miercuri institutia. Agentia care va gestiona bugetul de publicitate al AVAS ar putea fi anuntata pana la sfarsitul saptamanii viitoare.
Contractul va fi incheiat pana la finele acestui an, cu posibilitate de prelungire pana in 2010.
Bugetul de publicitate al AVAS pentru acest an este de 4,5 milioane de lei, agentia castigatoare urmand sa gestioneze sumele necheltuite pana in acest moment.
Serviciile de publicitate presupun publicarea anunturilor de privatizare si valorificare, precum si promovarea societatilor comerciale din portofoliul AVAS in vederea atragerii de investitori, potrivit NewsIn. Aceasta activitate este obligatorie pentru AVAS, fiind impusa de prevederile Legii privind privatizarea societatilor comerciale.
Ars Advertising este o companie cunoscuta pentru derularea de contracte de publicitate cu institutii publice, obtinute fie prin licitatii, fie prin incredintare directa, inclusiv cel atribuit direct de Ministerul Mediului si analizat in vara de o comisie de ancheta.
Media Consulta International este o companie controlata de Mihai Craiu, care in urma cu cateva luni declara la Intalnirile Media HotNews.ro ca aceasta firma se concentreaza pe afaceri cu statul.
Optimedia este o agentie de media care, in parteneriat cu Best Advertising, a castigat o licitatie a Ministerului Turismului pentru campania interna „Turist in Romania„. Optimedia ca face parte din pool-ul de media al grupului Publicis infiintat la inceputul anului pe piata romaneasca, ce cuprinde Optimedia, Zenith Media si Starcom MediaVest