Ce servicii imi ofera compania de asigurari?
- Pune o intrebare consultantului in chestionarul din dreapta
Intrebare: Ce servicii imi ofera compania de asigurari?
ING: In relatia dintre o companie de asigurari si clientii sai, unul dintre elementele esentiale se refera la disponibilitatea, accesibilitatea si complexitatea serviciilor care insotesc produsul de asigurare. In asigurarile de viata, serviciile pentru clienti sunt cu atat mai valoroase si importante cu cat relatia dintre asigurator si client este una pe termen lung. In esenta, in domeniul asigurarilor de viata, serviciile pentru clienti se pot rezuma pe trei directii principale: tranzactii, informatii si consultanta.
E greu de spus – iar in practica nu exista o delimitare stricta – care sunt serviciile care ar trebui sa insoteasca in mod implicit un produs de asigurare de viata si care sunt cele care implica o valoare adaugata pentru clienti. Cert este ca, in conditiile unei concurente tot mai stranse, calitatea si disponibilitatea serviciilor oferite de asiguratori reprezinta un element important de diferentiere. Multi dintre acestia ofera clientilor un numar important de servicii gratuite si, din ce in ce mai evident, se manifesta tendinta de a oferi clientilor posibilitatea de a vizualiza in mod direct si urmari situatia contractului de asigurare. Aceasta abordare este incurajata dezvoltarea tot mai rapida a internetului ca interfata intre companii si clienti.
In functie de companie, puteti avea acces – gratuit sau contra unui cost – la urmatoarele tipuri de servicii:
- Publicatii: puteti avea acces la publicatii periodice transmise de companie (informari, buletine de analiza privind evolutia programelor de investitii etc).
- Call center: un serviciu telefonic pe care il puteti accesa (numar de telefon gratuit sau cu tarif normal) pentru a obtine informatii generale despre produsele companiei, detalii despre situatia contractului, raspunsul la o intrebare sau rezolvarea unei probleme pe care o intampinati. In functie de companie, disponibilitatea acestui serviciu poate fi non-stop sau limitata la un anumit interval orar.
- Instrumente pentru planificare financiara: pe pagina de internet a companiei pot exista diferite tipuri de instrumente (calculatoare) care va permit sa realizati diferite proiectii. Puteti accesa, de exemplu, calculatoare pentru estimarea primei de asigurare sau a sumelor pe care trebuie sa le economisiti pentru a va atinge un anumit obiectiv.
- Plata automata a primei de asigurare (debitare directa). Puteti decide sa imputerniciti compania de asigurari sa retraga automat din contul dumneavoastra prima de asigurare pentru polita dumneavoastra de viata. Astfel, scapati de grija de a merge luna de luna la la banca sau la companie pentru a va achita prima.
- Tranzactii pe contul dumneavoastra: pe parcursul contractului dumneavoastra puteti avea posibilitatea de a urmari, in cadrul unui site personalizat, informatii privind politele dumneavoastra (situatia primelor de asigurare, termenele de plata, valoarea contului etc).
(suplimentul publicitar de educatie financiara, Asigurari si Pensii)
Pentru o centralizare eficienta a intrebarilor/comentariilor, va rugam adresati intrebarile dvs. folosind formularul din pagina, coltul din dreapta sus(Pune intrebarea ta aici)