Clir Media va vinde inca trei ani spatiul de publicitate la radioul public
Societatea Romana de Radiodifuziune a desemnat regia CLIR Media drept castigatoare a selectiei de oferte organizate, marti, pentru atribuirea contractului de vanzare a spatiului publicitar pe posturile publice de radio, in urmatorii trei ani, potrivit unui comunicat al institutiei. Contractul pe baza de comision a fost atribuit la a treia incercare a SRR, in ultimele doua luni, de a gasi un vanzator pentru spatiul sau publicitar.
Alaturi de CLIR Media, care a vandut spatiul publicitar pe posturile publice de radio si in ultimii doi ani, la selectia de oferte au mai participat Arbo Media si Newsline Media House. Potrivit SRR, documentatiile acestor doua firme au fost incomplete, doar documentele depuse de CLIR fiind conforme cu cerintele radioului public.
UPDATE Comunicatul SRR arata ca:
Comisia de examinare a constatat ca documentele obligatorii prezentate de S.C. CLIR MEDIA GROUP S.R.L. au respectat in totalitate cerintele prevazute in documentatia procedurii, in timp ce documentatiile S.C. ARBO MEDIA NET S.R.L. si S.C. NEWSLINE MEDIA HOUSE S.R.L. au fost incomplete.
In urma examinarii si analizarii propunerilor facute de ofertanti, comisia a stabilit urmatoarele:
- S.C. ARBO MEDIA S.R.L. nu a prezentat o oferta tehnica, declarand ca este valabila cea prezentata in oferta din 11 martie 2009
- Oferta S.C. NEWLINE MEDIA HOUSE S.R.L. nu a fost conforma din punct de vedere tehnic, deoarece nu a prezentat un contract cu una din societatile pentru monitorizarea vanzarilor de publicitate
- Din punct de vedere tehnic, oferta S.C. CLIR MEDIA GROUP S.R.L. a fost elaborata in conformitate cu cerintele solicitate in documentatia procedurii
- Propunerea financiara a S.C. ARBO MEDIA S.R.L. a fost prezentata in lei si fara a fi garantata de catre ofertant, fiind astfel neconforma cu cerintele impuse de procedura
- Propunerea financiara a S.C. NEWLINE MEDIA HOUSE S.R.L. a fost sub pragul minim impus de SRR
- Propunerea financiara a S.C. CLIR MEDIA S.R.L. a prezentat un comision de 24% si o suma peste pragul minim impus de SRR, adica: 2.470.000 euro (fara TVA) (pragul minim fiind de 2.400.000 euro)
Nicio regie nu a luat parte la prima licitatie organizata de SRR in acest sens, in februarie, iar la selectia de oferte organizata in prima parte a lunii martie, la care au participat trei regii de publicitate, nu a fost desemnat niciun castigator.
Pragurile impuse pentru participarea la selectia de oferte de marti au fost: 600.000 euro (fara TVA) pentru perioada 1 aprilie 2009 – 31 decembrie 2009; 800.000 euro in 2010 si 1.000.000 euro in 2011.
La prima licitatie din februarie 2009, SRR ceruse 1,25 milioane de euro garantati anual, motiv pentru care nu s-a prezentat nicio companie.