Sari direct la conținut

UPC tinteste si clientii pierduti prin servicii de televiziune digitala cu DVR si in Bucuresti

HotNews.ro

UPC a lansat miercuri serviciul de televiziune digitala cu Digital Video Recorder (DVR), care permite oprirea, derularea si reluarea de emisiuni transmise in direct, precum si inregistrarea programelor TV (posibilitatea de stocare pana la 65 ore sau 160 GB) si pentru abonatii de servicii de televiziune digitala din Bucuresti, cea mai mare piata in functie de numar de clienti pentru UPC. Prin noul produs, lansat in premiera pe piata din Romania, in octombrie 2008, in 22 de orase din tara, mai putin in Capitala, UPC spera sa atraga si clientii pierduti in anii anteriori.

UPC si-a lansat serviciile de televiziune digitala pentru prima oara in Romania, in Bucuresti, in octombrie 2006, iar in iunie 2008 a inceput implementarea unei noi platforme de televiziune digitala, care sa permita si servicii de Digital Video Recorder (DVR). In luna octombrie 2008, compania a lansat serviciile de televiziune digitala cu DVR in 22 de orase din tara, mai putin Bucuresti.

„Lansarea produsului nou s-a facut pe o platforma tehnica complet noua, dar pastram in acelasi timp si platforma veche. In Bucuresti a durat mai mult pentru a face sa merga simiultan cele doua platforme. Noile servicii sunt acum disponibile nu doar in Bucuresti, ci si in comunele si orasele apropiate Captalei, unde UPC are acoperire, respectiv Buftea, Pipera, Otopeni, Popesti Leordeni, Bragadiru etc.”, a declarat Adrian Racasan, manager tehnic regional al UPC Romania.

Directorul financiar al UPC: Prin noul serviciu, speram sa castigam si din clientii care au plecat de la noi

UPC are asteptari mari prin lansarea acestor servicii si in Bucuresti.

„Bucuresti reprezinta cea mai mare piata din Romania in privinta numarului de clienti de cablu TV pentru UPC. Vrem sa aducem aceste servicii astfel incat numarul clientilor sa creasca. Avem in mod cert un produs care ne diferentiaza in piata si speram ca vom avea clienti si dintre cei care au plecat in anii anteriori. La sfarsitul lui iunie 2008 aveam in jur de 60.000 de clienti la serviciile de televiziune digitala, iar la sfarsitul lui decembrie 2008 aveam 100.000 abonati, marea majoritate a diferentei reprezintand clienti noi pe platforma noua”, a explicat Severina Pascu, directorul financiar al UPC Romania.

Investitia este de ordinul sutelor de mii de euro, pe mai multi ani.

„Investitia pentru DVR o privim intr-un context mai larg de tercere la noua platforma de servicii TV digitale, inceput cu ceva timp in urma, in ultimii ani fiind investiti circa 100 milioane euro in dezvoltarea retelei si lansarea serviciilor in cele 22 de orase”, a mai spus Severina Pascu.

Cat costa

Servicii de televiziune digitala pe noua platforma sunt oferite acum in mai multe pachete in functie de numarul de canale, precum si daca se alege sau nu optiunea cu DVR. Pentru serviciile digitale cu DVR, pachetul small (cu 61 canale) costa 50 lei, iar promotional (pana la 31 martie 2009 pentru contracte pe un an de zile) 30 lei, in timp ce pentru pachetul large (109 canale) pretul standard e 80 lei, iar promotional 65 lei. Variantele sunt disponibile si in pachetele Triple-Play, care includ internet si telefonie.

Mai multe detalii aici

Potrivit datelor grupului Liberty Global, din care face parte si compania olandeza UPC, in primele noua luni din 2008, numarul total de clienti ai UPC Romania scazuse cu 6%, pana la 1,28 milioane abonati, in conditiile unei scaderi semnificative a utilizatorilor de cablu analog.

Alegeri 2024: Vezi aici prezența și rezultatele LIVE pe hartă și grafice interactive.
Sondaje, Comparații, Informații de la celelalte alegeri. Toate datele esențiale pe alegeri.hotnews.ro.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro