Sari direct la conținut

Spoon vrea sa dovedeasca ca eficienta si creativitatea in media nu depind de buget

HotNews.ro

Agentiile Cap, Headvertising si Gavrila & Asociatii „sunt invitate sa foloseasca in mod creativ diverse suporturi media” pentru a promova „inedit” agentia de media Spoon, in cadrul unui proiect menit sa demonstreze ca impactul comunicarii nu depinde in mod direct de marimea bugetului, potrivit unui comunicat al agentiei. Demersul va fi sustinut prin executii outdoor, radio, print si TV ce vor fi prezentate pe parcursul unei luni, incepand cu 29 ianuarie.

Potrivit comunicatului, la aniversarea a 5 ani de la infiintare, Spoon si-a propus sa demonstreze prin conceptele create de cele trei agentii de publicitate, fiecare pe cate un suport media diferit, ca agentia de media maximizeaza impactul bugetului clientului printr-o abordare strategica cu un plus de creativitate.

Un obiectiv secundar al campaniei este si acela de a convinge clientii ca „numai o comunicare perfecta intre agentia de publicitate si cea de media poate avea ca rezultat implementarea optima a ideilor creative”.

Spoon s-a lansat in 2003, ca o solutie pentru agentiile de creatie care doreau sa gaseasca un partener extern pentru implementarea campaniilor media. Printre acestea se numara Cap, GMP, Headvertising, Gavrila & Asociatii, Millenium Communications, Premium PR, Totem, HNC, Mercenar sau Notice. Pe langa acesti parteneri, Spoon a inclus in portofoliu si clienti directi precum Cosmote, Baumax, BCR, Altex, Praktiker, Farmec, Ipsen, La Roche, Pfizer etc.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro