Sari direct la conținut

Ursus vede in fotbal principalul vehicul de comunicare in urmatorii ani

HotNews.ro

Asocierea cu fotbalul va avea ponderea cea mai mare in comunicarea brandului Ursus, dupa ce acesta a luat oficial locul Bergenbier ca sponsor al echipei nationale. Noul contract de sponsorizare, semnat miercuri seara, este prezentat drept „parteneriatul cu cea mai mare valoare din istoria Nationalei”. Harry Ioncica, senior brand manager Ursus, a declarat pentru HotNews.ro ca „in mod cert cu Ursus vom avea o abordare premium si diferita” de cea folosita de Bergenbier, din ultimii zece ani.

Informatia pe scurt:

  • Contractul de sponsorizare a Nationalei, semnat miercuri de Ursus si FRF, este cel mai mare din istoria nationalei, de cateva ori mai mare decat cel cu Bergenbier
  • Harry Ioncica, senios brand manager Ursus: „platforma de fotbal va avea ponderea cea mai mare (in comunicarea brandului – n.r.). Nu pot sa spun exact cat, dar cu siguranta va fi cea mai mare, pentru ca este cea mai importanta si mai mare platforma”
  • Harry Ioncica: „Toate campaniile Bergenbier au fost facute foarte bine. Comunicarea lor, bazata pe relatia cu suporterii, pe mine personal m-a atins (…) In mod cert, cu Ursus vom avea o abrodare premium si diferita”
  • Presedintele Ursus Breweries, Stephan Weber: „Criza incepe in mintile oamenilor (…) Nu o numesc criza, ci provocare”
  • Stephan Weber: In 2009 „Vom incerca sa obtinem eficienta maxima la nivelul bugetelor de marketing, pentru a asigura o comunicare adecvata brandului nostru”

Ursus, marca ce face parte din portofoliul Ursus Breweries, devine sponsor al Nationalei pentru o perioada de 4 ani, dupa ce Bergenbier a imbracat echipa in galben timp de zece ani. Oficialii Federatiei Romane de Fotbal au refuzat sa precizeze valoarea contractului cu Ursus, spunand doar ca e de circa sase ori mai mare decat contractul cu Bergenbier. Insa suma vehiculata pe piata este de peste 6 milioane de euro pentru urmatorii patru ani.

Contractul nu va schimba doar imaginea Nationalei – care se va imbraca nu doar in echipament galben, ca pana acum, ci si in rosu, alb si albastru, culori folosite in trecut de reprezentativa Romaniei. Si Ursus spera sa profite substantial la capitolul imagine si pozitie pe piata ca urmare a acestui contract: „Ursus este o marca premium si cel mai mult ne intereseaza imaginea. Vrem sa consolidam aceasta imagine deja creata si in mod sigur asocierea cu fotbalul ne va indrepta in directia cea buna”, a afirmat pentru HotNews.ro Harry Ioncica, senior brand manager Ursus.

Pentru Ursus, fotbalul „nu va fi singura platforma de comunicare, asa cum au procedat altii”

Acesta a declarat, insa, ca fotbalul „in mod sigur nu va fi singura platforma de comunicare, asa cum au procedat altii. Noi vom avea o platforma de fotbal, dar pe langa aceasta o sa avem si alte lucruri” in campaniile Ursus. Totusi, „platforma de fotbal va avea ponderea cea mai mare. Nu pot sa spun exact cat, dar cu siguranta va fi cea mai mare, pentru ca este cea mai importanta si mai mare platforma”, potrivit lui Ioncica.

Oficialul Ursus a apreciat realizarile de pana acum in comunicarea Bergenbier prin asociere cu Nationala. „Toate campaniile Bergenbier au fost facute foarte bine. Comunicarea lor, bazata pe relatia cu suporterii, pe mine personal m-a atins, cum probabil s-a intamplat cu multi oameni din Romania si cu multi fani ai fotbalului”. Insa „tot ce pot spune este ca, in mod cert, cu Ursus vom avea o abordare premium si diferita”, a precizat Ioncica.

La randul sau, presedintele Ursus Breweries, Stephan Weber, a declarat pe marginea conferintei de presa de miercuri seara ca „vom continua sa crestem cum am facut si pana acum, poate nu chiar la fel, dar vom creste. Nu este intotdeauna cel mai bun lucru sa castigi cota de piata, cat sa asiguri calitate de top”.

Presedintele Ursus Breweries, Stephan Weber:

  • „Criza incepe in mintile oamenilor. Insa oamenii vor sarbatori in continuare zile de nastere, se vor casatori, vor da petreceri si vor discuta despre vremurile bune. Intotdeauna vor cauta placere si buna dispozitie. Sper ca oamenii nu vor rade mai putin pentru ca avem criza in mintile noastre. Din acest punct de vedere nu cred in predictii sumbre, ci, dimpotriva, trebuie sa avem o atitudine pozitiva in privinta viitorului, sa fim increzatori in fortele proprii, in puterea brandului. Nu o numesc criza, ci provocare”.
  • In privinta bugetelor de marketing ale Ursus Breweries in 2009, el a evitat sa ofere cifre exacte, spunand: „Vom incerca sa obtinem eficienta maxima la nivelul bugetelor de marketing, pentru a asigura o comunicare adecvata brandului nostru”.

Marca Ursus face parte, alaturi de branduri precum Peroni Nastro Azzuro, Timisoreana, Ciucas, Stejar, Pilsner Urquell si Redd’s, din portofoliul Ursus Breweries, subsidiara a SABMiller plc. Ursus Breweries estimeaza ca are o cota de piata de 26,3%.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro