Sari direct la conținut

VIDEO Graffiti va face reclamele Romtelecom, pentru urmatorii doi ani

HotNews.ro

Agentia de publicitate Graffiti BBDO va realiza pentru urmatorii doi ani reclamele pentru compania Romtelecom, noteaza Pagina de Media. Compania a castigat licitatia organizata de operatorul de comunicatii si va administra brandurile companiei, cele mai importante fiind Romtelecom, Dolce si Clicknet.

Cristina Popescu, director relatii publice Romtelecom, a declarat pentru sursa citata ca la licitatie (pitch, in termenii industriei de publicitate) au participat in total 11 agentii de publicitate, dar nu a mentionat care sunt acestea.

Romtelecom a renuntat, dupa patru ani, la colaborarea cu agentia de publicitate Grey – regia care s-a ocupat de Romtelecom, Clicknet si, pentru cateva luni, de Dolce (reclamele Dolce au fost realizate de Headvertising in intervalul 2006-2008).

Clicknet – The ride (Grey)

„Este o practica normala, dupa cativa ani de colaborare, sa testezi piata si sa te asiguri ca ai la dispozitie cel mai bun raport calitate pret”, a spus Popescu.

Mai multe detalii la paginademedia.ro.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro