Eliza Rogalski (Rogalski-Grigoriu) a discutat online cu cititorii HotNews.ro despre PR 2.0, comunicare politica si criza
Cum arata bugetele pentru PR in 2009, ca o consecinta a crizei financiare? Cat si cum mint companiile din Romania? Cum s-au schimbat strategiile de PR sub influenta Web 2.0?
Sunt doar cateva dintre intrebarile la care a raspuns Eliza Rogalski, managing partner la Rogalski-Grigoriu si unul din cei mai cunoscuti oameni de PR din Romania, in cadrul celei de-a saptea editii a Intalnirilor Media HotNews.ro, moderate de Iulian Comanescu.
- Editiile trecute ale intalnirilor Media HotNews.ro:
6 noiembrie: Serban Alexandrescu (Headvertising): „Unii si-o vor fura mai urat decat altii”
13 noiembrie: Dan Diaconescu vrea transmisii live din Salvare si Elodia pe internet
19 noiembrie: Orlando Nicoara despre criza din advertising
26 noiembrie: Sorin Freciu: „Nu cad in capcana cifrelor de audienta”
3 decembrie: Catalin Tolontan despre viitorul presei din Romania
10 decembrie: Cristina Popescu (Romtelecom) crede ca online-ul e avantajat