Sari direct la conținut

Divizia Business Media Realitatea-Catavencu lanseaza campania "Prietenii lui Mos Craciun"

HotNews.ro

Divizia de business a grupului Realitatea – Catavencu a initiat proiectul „Prietenii lui Mos Craciun”, care consta in colectarea de jucarii in beneficiul copiilor fara posibilitati materiale, aflati in centre de plasament din Bucuresti si judetul Ilfov. Campania se adreseaza atat angajatilor Realitatea-Catavencu cat si publicului diviziei de business.

S-au alaturat deja campaniei Fundatia Vodafone si Fundatia RTC.

“Am invitat comunitatea de business sa ne sprijine in acest efort umanitar si ne bucura sa vedem ca sunt alaturi de noi”, declara Sorin Freciu, presedinte Divizie Business Media, Realitatea-Catavencu.

Pe 18 si 19 decembrie, reprezentantii diviziei de business si ai companiilor partenere vor porni “Caravana Jucariilor” catre centrele de plasament. Vor beneficia de aceste donatii peste 360 de copii de la Casa Sfantul Gabriel din Popesti Leordeni, Centrul Sfantu Stefan din Bucuresti, „Satul Copiilor Bucuresti” (Sos Satele Copiilor Romania) si centrele organizate in structura Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectie a Copilului, din judetul Ilfov: Centrul Voluntari pentru Protectia Copilului Ilfov, Centrul Domnesti si centrele din Peris si Tancabesti, care gazduiesc copii cu handicap sever.

Din Divizia Business Media Realitatea-Catavencu fac parte: televiziunea de business The Money Channel, cotidianul Business Standard si revista saptamanala Money Express.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro