Sari direct la conținut

Renault estimeaza ca vanzarile Dacia in Franta se vor apropia de cele din Romania 

HotNews.ro

Dupa ce la inceput nici nu credea ca va avea vreo sansa cu Logan in Franta, Renault incepe sa se gandeasca la volume mari de vanzari in „Hexagon”. Francezii vor sa ajunga la 100.000 de masini Dacia pe an, de trei ori peste valoarea de anul trecut, scrie cotidianul La Tribune. Renault se bazeaza si pe faptul ca gama Dacia va avea un numar dublu de modele spre finalul lui 2009.

In Romania, anul trecut s-au vandut aproape 102.000 de automobile Dacia iar prognoza pentru anul in curs indica o valoare apropiata.

Renault vrea sa vanda anul acesta intre 50.000 si 55.000 de masini Dacia in Franta, crestere de 50% fata de anul trecut, a spus directorul comercial al grupului Renault in Franta, Jacques Chauvet.

El a spus ca scopul este atingerea unui nivel anual de 100.000 de automobile Dacia, ceea ce ar insemna o cota de 5% din piata. Dacia a vandut in Franta peste 28.000 de masini intre ianuarie si august, o crestere de 40,5% fata de perioada similara din 2007. Marca are 2% din piata.

Dacia vinde in Franta trei modele: Logan sedan, Logan break si Sandero, iar in viitor va adauga furgonul, pick-up-ul si un 4X4, mai scrie cotidianul.

Franta e prima piata europeana unde Sandero poate fi comandat si cu motorizare diesel. Pretul versiunii 1,5 litri 70 CP varianta de echipare Ambiance este de 10.500 de euro in Franta, iar versiunea de 85 CP costa de la 11.900 de euro in versiunea de echipare Laureate. In versiunea Prestige preturile pot ajunge la circa 13.000 de euro.

Dacia va produce anul urmator 400.000 de automobile in Romania, dintre care 120.000 vor fi destinate pietei interne, iar restul de 280.000 vor merge la export, a declarat marti, Francois Fourmont, directorul general al companiei, citat de AGERPRES.

Alegeri 2024: Vezi aici prezența și rezultatele LIVE pe hartă și grafice interactive.
Sondaje, Comparații, Informații de la celelalte alegeri. Toate datele esențiale pe alegeri.hotnews.ro.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro