Campanie publicitara: Coca-Cola, la fel de naturala ca reteta sa secreta, veche de 122 de ani
Coca-Cola va lansa in mai multe tari vestice o campanie TV in care afirma ca reteta secreta a celebrei bauturi racoritoare nu contine conservanti sau arome artificiale, informeaza The Guardian. Reclama se concentreaza pe ideea potrivit careia reteta bauturii racoritoare inventata in 1886 de John Pemberton este folosita si in prezent.
Reclama face parte din cadrul campaniei de vara a gigantului american si are scopul de a „reasigura” noua generatie de consumatori in legatura cu ingredientele folosite la fabricarea bauturii racoritoare.
Realizat de agentia argentiniana Santos, spotul TV subliniaza faptul ca Coca-Cola a ramas credincioasa retetei sale originale, ce dateaza de 122 de ani, care nu contine conservanti sai arome moderne. Spotul se termina cu propozitia „Niciodata n-am avut, niciodata nu vom avea”, pentru a reafirma ideea ca in compozitia bauturii racoritoare nu vor fi introduse ingrediente ce nu sunt naturale.
De asemenea, compania intentioneaza sa imprime propozitia „fara conservanti si arome artificiale” pe zeci de milioane de cutii si sticle de Coca-Cola.
Potrivit The Guardian, prin acest spot Coca-Cola vrea sa combata campaniile potrivit carora bauturile sale racoritoare cu continut ridicat de zahar sunt responsabile de aparitia obezitatii la copii.
Versiunea originala a spotului