The Marketer renunta la colaborarea cu regia de vanzari Upgrade
Grupul de publicatii The Marketer a decis sa-si reinternalizeze vanzarile de publicitate dupa cateva luni de colaborare cu regia de vanzari Upgrade, conform unui anunt recent al publisher-ului, potrivit caruia este vorba despre o „decizie strategica”. Anuntul a fost facut dupa ce fondul irlandez IMSG anuntase, la finele lunii martie, lansarea regiei UpgradeMedia, cu un portofoliu de lansare ce includea, intre altele, si publicatiile The Marketer.
Acest grup include publicatiile lunare „The Marketer” si „Business Woman” precum si anuarele „33 Romanian Business Women Hall of Fame” si „”33 Romanian Business Men Hall of Fame”.
Publisher-ul The Marketer, Alexandru Raducanu, afirma intr-un comunicat remis presei ca „in actuala etapa de dezvoltare a grupului nostru, a fost prematura externalizarea vanzarilor pe anumite categorii. Avem obiective de business foarte clare pentru urmatoarea perioada, si am decis sa limitam influenta unor factori externi in performantele pe care le avem si asta include renuntarea, incepand de astazi, la serviciile regiei de vanzari Upgrade”.