Un post tv apeleaza la mess pentru a comunica live cu telespectatorii
Pentru ca metodele clasice de comunicare incep sa nu mai faca fata, reprezentantii postului MTV Romania au adoptat o noua metoda prin care sa poata sti tot timpul preferintele publicului: messengerul. Incet-incet, metodele de comunicare se adapteaza din mers, asa cum s-a intamplat si in cazul baietilor de la Vama. Acestia si-au lansat videoclipul „Bed for love” pe messenger si ultimul album prin sms.
Toti cei care vor sa stea de vorba cu VJ-ul preferat, sa vada un videoclip anume sau pur si simplu sa povesteasca la ce eveniment au petrecut cu o seara in urma, trebuie doar sa adauge in lista lor id-ul postului de televiziune.
„Cum cei care se uita la programele noastre isi petrec cateva ore bune pe zi in fata computerului, ni s-a parut firesc sa facem parte din lista lor de prieteni. Astfel, vom afla direct de la ei parerea lor despre stiri, topuri, seriale sau muzica”, a declarat Bogdan Nicolai, Director de programe MTV.