Cifra de afaceri a MedLife a sporit cu 95% in primul trimestru, la 7,2 milioane dolari
MedLife, furnizor privat de servicii medicale, a inregistrat in primele trei luni ale acestui an o cifra de afaceri de 7,2 milioane de dolari, in crestere cu 95% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, se arata intr-un comunicat al companiei. Potrivit lui Mihail Marcu, presedintele MedLife, cresterii numarului de abonati, dezvoltarea serviciilor si deschiderii unei noi clinici se numara printre motivele acestui avans.
“Gradul de ocupare ridicat al Life Memorial Hospital, dezvoltarea specializarilor medicale ale Hyperclinicii Grivitei, cresterea numarului de abonati si inaugurarea Hyperclinicii Unirii din Bucuresti sunt doar cateva dintre motivele ce au stat la baza cresterii financiare MedLife din aceasta perioada”, a declarat Mihail Marcu.
In primul trimestru al acestui an, furnizorul de servicii speciale a realizat investitii in valoare de aproximativ 2,5 milioane de dolari, ce au fost directionate spre deschiderea Hyperclinicii MedLife Unirii, achizitia de echipamente medicale pentru dotarea unor specializari medicale din cadrul Hyperclinicii Grivita si lucrarile de amenajare si constructie a laboratorului MedLab din Cluj-Napoca.
La sfarsitul intervalului mentionat, compania avea un numar total de 150.000 de abonati din 1.800 de companii, in crestere cu 10% fata de numarul de abonati la finalul anului 2007. Pe segmentul clientilor platitori per serviciu, MedLife a inregistrat in primele trei luni o crestere de 40% fata de aceeasi perioada a anului 2007, iar cele mai solicitate specializari medicale au fost pediatrie, oftalmologie, ORL, ecografie, endocrinologie, radiologie.
In primele 3 luni din 2008, AsiLife – divizia de asigurari de sanatate a MedLife – a inregistrat o crestere de 70% a numarului de polite incheiate din categoria AsiLife Silver si Gold, fata de intreg anul trecut. AsiLife estimeaza ca in acest an va incheia in total 2.500 de polite, dintre care 85% vor fi AsiLife Gold, iar 15% AsiLife Silver.
Pentru 2008, compania vizeaza o crestere a cifrei de afaceri cu circa 70%, pana la peste 21 de milioane de euro. Reprezentantii MedLife estimeaza ca piata serviciilor medicale private va mentine un ritm de crestere de 30%, in conditiile in care valoarea pietei va ajunge la 300-400 milioane de euro.