Daedalus Group va realiza, impreuna cu Metro Media Transilvania, Studiul National de Audienta al BRAT
Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) a incheiat cu Daedalus Group un contract pentru culegere de date pentru Studiul National de Audienta, SNA Focus, contractul avand o durata de 18 luni, se arata intr-un comunicat al BRAT. Astfel, Dedalus Group impreuna cu Metro Media Transilvania vor culege date pentru SNA Focus, dupa ce contractul BRAT cu IMAS a ajuns la termen.
Institutul Metro Media Transilvania desfasoara aceasta activitate de aproape trei ani.
Arina Ureche, director general BRAT, a declarat pentru HotNews.ro ca valoarea SNA Focus este de aproximativ un milion de euro pe an, in care sunt incluse contractele Metro Media Transilvania si Daedalus, dar si alte cheltuieli.
“Pentru noi acest proiect reprezinta o noua provocare si un prilej de a capitaliza reteaua de operatori existenta. Daedalus Group are una dintre cele mai puternice infrastructuri pentru culegerea datelor din Romania, cuprinzand 7 sedii proprii si peste 40 de angajati permanenti implicati in dezvoltarea, intretinerea si managementul retelei de operatori” a spus Daniel Enescu, managing partner Daedalus Group.
Studiul National de Audienta este realizat de BRAT si reprezinta sursa unica pentru piata de publicitate din Romania pentru furnizarea rezultatelor de audienta utilizate pentru tranzactionarea spatiului publicitar in presa scrisa. Studiul, lansat in urma cu sapte ani, masoara in prezent peste 200 de titluri si are mai mult de 30 de beneficiari printre clientii, regiile si agentiile de publicitate.