Sari direct la conținut

Fuziunea Aeroporturilor Otopeni si Baneasa a fost anulata

HotNews.ro

Guvernul a anulat fuziunea Aeroporturilor Otopeni si Baneasa pentru a permite listarea la Bursa de Valori Bucuresti a Aeroportului International Otopeni, potrivit Mediafax. Totodata, Ministerul Transporturilor a inceput procedurile pentru listarea la Bursa a unui pachet de 5% din capitalul social al Aeroportului International Henri Coanda, prin selectarea intermediarului operatiunii.

„Fuziunea era blocata din cauza contestatiei depuse in instanta de catre Aviatia Utilitara si a trebuit anulata, miercuri, de Guvern pentru a permite listarea la bursa a Aeroportului Otopeni”, au declarat surse ministeriale citate de agentia de presa.

In ceea ce priveste selectarea intermediarului operatiunii de listare, documentatia poate fi achizitionata incepand de joi, 6 martie, iar termenul limita pentru depunerea ofertelor este 28 martie. Plicurile vor fi deschise trei zile mai tarziu, pe 31 martie.

„La licitatie pot participa societatiile de servicii de investitii financiare sau institutiile de credit, individual sau organizate in sindicate de intermediere, definite si calificate conform legislatiei in domeniul pietei de capital”, se arata intr-un anunt al institutiei.

Hotararea pentru infiintarea Companiei Nationale Aeroporturi Bucuresti a fost aprobata de Executiv in luna martie 2007, iar cererea de constituire a fost depusa la Oficiul Registrului Comertului in mai.

In luna iunie, Aviatia Utilitara a depus in instanta o contestatie fata de constituirea societatii. In urma acestei actiuni, un judecator delegat al Registrului Comertului Ilfov a suspendat constituirea Companiei Nationale Aeroporturi Bucuresti.

Compania Nationala Aeroportul International Henri Coanda are un capital social de 143,21 milioane de lei, aferent unui numar de 14,32 milioane de actiuni.

Ministerul Transporturilor controleaza 80% din capitalul Aeroportului International Henri Coanda, iar Fondul Proprietatea detine un pachet de 20% din titluri.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro