Cancan: Monica vinde "gogosi" in Italia
Daca la inceputul lui 2007 declara ca in viitor se va concentra pe familie, Moni Columbeanu a procedat exact invers decat isi propusese, axandu-se pe modelling. Sotia lui Irinel a realizat ca vrea notorietate internationala si, gratie unor agenti bine platiti, ea a reusit sa acceada rapid in lumea modei din Peninsula, sarind etapele clasice pe care alte modele, astazi consacrate, le-au urmat. Desi, pentru italieni, ea este o ilustra anonima, revistele locale s-au intrecut in mod bizar in a-i oferi coperta. Astfel, dupa o aparitie in publicatia „Max”, Moni a mai marcat una in revista „Qui”. Intre timp, a mai avut cateva prezentari la Milano si Roma. Potrivit unor agenti experimentati din domeniu, ascensiunea Monicai e suspect de rapida, intrucat un model „prinde” o coperta doar dupa ce isi face o anumita cota, ceea ce presupune timp si numeroase castinguri.
Gurile rele sustin, insa, ca o finantare potrivita ar face posibila promovarea unei anonime si la acest nivel. Stranie este si abordarea aproape umila a revistei „Qui” fata de „subiectul” Monica, pe care o gratuleaza nemeritat cu titulatura de „Miss Romania”. „…nu stim despre ce sa vorbim mai intai. Despre surasul, eleganta ei, tonul vocii fascinant si senzual? De acele buze desenate la care cine stie cati admiratori viseaza cu ochii deschisi… Monica Columbeanu, va asiguram, este un adevarat star”, scrie „Qui”, care nu uita sa sublinieze ca a obtinut pictorialul cu ea gratie „unor circumstante norocoase”.
Integral in Cancan.